|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smadderdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 15-Oktober-2009 kl. 16:01 |
Jeg syntes at min pc er gået hend og blevet lidt langsom i opstart også når jeg starter op fra dvale tilstand er der noget jeg ken gøre. til en orientering, jeg har kontrolleret den for virus og den har fået kørt en scandisk og er defragtmenteret og ligemeget har det hjulpet. Håber at der er nogle der kan hjælpe mig |
|
![]() |
|
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Der kan være en del cache der kræver en ordentlig omgang indlæsning, det
vil tage en del tid... Der findes en række programmer til at ordne det problem. Bare lige for at stikke jer der har Windows computere, OS X starter op fra dvale på ca. 0,5 sek ![]() iMac'en tager godt 18 sekunder fra kold start til den er up and running, klar til brug |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Programmerne CCleaner samt Norton Windoctor er suveræne til at klare den slags problemer. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
CCleaner er et MUST IMHO. Rigtig fint lille program, som endda er freeware og har en dansk version. Du kan finde det her.
Totalt enig med fltk. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |