recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Laptop bord til sofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Laptop bord til sofa

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Laptop bord til sofa
    Sendt: 30-Marts-2012 kl. 21:39
Hej alle

Prøver at gøre det nemmere for min kone, at sidde med laptoppen i sofaen. Hun bruger lige nu en plastik holder fra IKEA, men den bliver for klejn, nu jeg har givet hende en større laptop (31,5 cm i bredden). Jeg søger noget med ben, således at støtten ikke er på benene, men istedet ned på sofapuden. Jeg har søgt på nettet, og har fundet et rigtigt godt bud på en løsning, men firmaet ligger i Polen, og selvom de har en "Dansk" hjemmeside, så har jeg ikke tænkt mig at hoppe på et køb hos dem. IKEA har også en løsning med ben på hver side, men de er desværre ikke brede nok, da hun bruger en løs mus ved siden af. Har også fundet mere alternative idéer, hvor toppen af en gammel forstærker blev brugtLOL Der må gerne være mulighed for at kunne vippe den del hvor laptoppen står på, men er ikke strengt nødvendigt. Det bliver en vurdering, hvis der indkommer nogle forslag.

Her er nogle billeder af den bedste løsning jeg har fundet indtil videre:

Stolik do laptopa Vistable DuoVistable Duo

Nogle forslag med mulighed for køb hos DK forhandler?

Mvh

Frank
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 19:46
Ingen forslag?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 20:30
Hvis du er lidt fiks på fingrene, laver du da nemt sådan et bord selv. Alternativet er at henvende sig til en snedker, men det blir' sikkert hundedyrt.
Til top
keras Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2006
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 00:09
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2012 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af keras keras skrev:

Her er et bud  http://www.ebay.co.uk/itm/Portable-Folding-Laptop-Table-Stand-Desk-Bed-Sofa-Tray-Model-A7-/170824570822?pt=UK_Computing_LaptopAccess_RL&hash=item27c5f017c6#ht_2043wt_1185

Hey. Tak for linket. Undskyld det sene svar. Det ser ud som nogle super løsninger. Jeg har dog aldrig købt via Ebay, og håber derfor, at nogle kan svare på et par spørgsmål. Jeg har aldrig benyttet PayPal, og er i tvivl om hvorvidt jeg kan nøjes med, at benytte mit Visa. Har ikke købt fra udlandet før, så skal lige høre om der er nogle ting jeg skal være opmærksom på.

Mvh

Frank

Edit: Kan se nu, at det bord jeg har kig på, der tager firmaet ikke umiddelbart imod Visa. Så nu er spørgsmålet bare omkring brugen af PayPal. Prøver at læse om det på nettet, men hvis folk har nogle erfaringer omkring emnet, hører jeg dem gerneSmile

Redigeret af fhansen - 21-April-2012 kl. 22:37
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Edit: Kan se nu, at det bord jeg har kig på, der tager firmaet ikke umiddelbart imod Visa. Så nu er spørgsmålet bare omkring brugen af PayPal. Prøver at læse om det på nettet, men hvis folk har nogle erfaringer omkring emnet, hører jeg dem gerneSmile

Paypal gennem Ebay virker basalt set sådan at Paypal trækker pengene fra dit visakort, og sender dem til modtageren - Det betyder med andre ord, at modtageren ikke får oplyst dit kortnummer.

Har selv brugt det 100 vis af gange på ebay, og andre steder, uden problemer.
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Paypal gennem Ebay virker basalt set sådan at Paypal trækker pengene fra dit visakort, og sender dem til modtageren - Det betyder med andre ord, at modtageren ikke får oplyst dit kortnummer.

Har selv brugt det 100 vis af gange på ebay, og andre steder, uden problemer.

Super. Tak for info. Er lidt uerfaren inden for udenlandshandelEmbarrassed
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu