recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Laptop --> HDMI --> TV, ingen lyd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLaptop --> HDMI --> TV, ingen lyd?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
damiendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Emne: Laptop --> HDMI --> TV, ingen lyd?
    Sendt: 02-Juni-2008 kl. 11:53

Min bärbare HP'er er forbundet via HDMI til mit Panasonic PX70. Billedet er ok, men lyden kommer ud af pc, ikke tv.

Nogle gode bud på hvad jeg skal göre for at få lyden ud af tv'et? Körer Vista... og har i övrigt også prövet på andre tv med samme resultat.

Til top
prinder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2005
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2008 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af damiendk damiendk skrev:

Min bärbare HP'er er forbundet via HDMI til mit Panasonic PX70. Billedet er ok, men lyden kommer ud af pc, ikke tv.

Nogle gode bud på hvad jeg skal göre for at få lyden ud af tv'et? Körer Vista... og har i övrigt også prövet på andre tv med samme resultat.

Vista kan kun sende lyd ud et sted ad gangen.
Hvis du skal have lyd ud gennem HDMI kan du ikke samtidig få lyd ud gennem PCens højttalere.
Du skal ind under lydindstillinger og skifte output til HDMI.

PS. Du skal skifte lydudgang inden du starter det program der skal afspille lyd (Media Center, Media Player osv.)

/Peter

Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895
Til top
damiendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-September-2005
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2008 kl. 12:50

Kanon, tak for svaret.

Det bliver testet på hotelvärelset i aften

Til top