recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Larmer HD boks (m.Harddisk) fra Canal Digital ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLarmer HD boks (m.Harddisk) fra Canal Digital ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-August-2006
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Emne: Larmer HD boks (m.Harddisk) fra Canal Digital ?
    Sendt: 31-Maj-2010 kl. 17:46
Hej Forum

Jeg har besluttet at bestille Canal Digital via Parabol bla. for at få HD kanalerne (og multiroom). Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal bestille HD boksen med eller uden Harddisk. Jeg er vil gerne høre om harddisken kører hele tiden (dvs. også selvom man ikke optager eller er på "pause) og hvis den gør om det så kan høres (jeg er meget følsom overfor den slags "støj")?

Jeg hører gerne fra Jer som allerede har HD boks med Harddisk fra Canal Digital

På forhånd tak

Hilsen Thorsen
Til top
pryssing Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 21:58
Hej Thorsen

Ja harddisken kører hele tiden på Canal Digitals HD boks (dog ikke på den uden disk Wink). Sandsynligvis af hensyn til pause/spole-funktionen på "live"-udsendelsen, og det er også årsagen til at det kan tage 2-3 minutter at slukke for boxen (da den lige skal tømme cashen).

Jeg har haft maskinen i et halvt års tid, og jeg har ikke lagt mærke til lyd/støj fra disken, så jeg kan sagtens leve med den (og næsten ikke uden den! jeg er blevet rigtig glad for den, dens funktioner og ydelse). Men hvis du er meget følsom lydmæssigt, så skal du måske prøve at lytte til den hos en som vil lade dig lægge øre til.

Held og lykke Smile 

Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 22:02
Jeg har også en, den er dog koblet fra, jeg synes den er lidt bøvlet at bruge, samtidig "glemmer" den ret ofte at optage en timer programering, hvorfor ved jeg ikke.
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu