Søholm skrev:
spawn skrev:
En C-200 er lydløs.
Den har kun en køleprofil, ingen blæser, da kabinettet er større med mere luft indeni.
|
Mange tak for det hurtige svar 
Tror måske det bliver det afgørende punkt til jeg bytter den til en C-200. Hvordan er det ellers med at have en harddisk i en popcorn hour, vil C-200 kabinettet tage det meste af støjen, eller skal man helst holde sig fra, at have en harddisk i sin popcorn hour, hvis man ikke vil have larm i stuen?
Kan man bruge ALLE funktioner på en popcorn hour selvom man ikke har en harddisken i den, men i stedet fx har en NAS i gangen?
|
jeg har haft en HDD kort i min men kan dog ikke huske hvor meget det sage, men uden HDD kan den jo det same borset fra de apps eller hvad man kalder det, torrent klient og FTP og alt det men vis du har en nas så er det vil ikke så slemt du kan se om der er nolge programer du bare ikke kan undvære her http://www.networkedmediatank.com/forumdisplay.php?fid=77 evt vil en lile SSD vil kunne klare det vis det bare er til programer har jeg selv overvejet nemlig, lige en sidste ting ved afspling af blu-ray der skal man inten have en HDD eller en usb nøjle hvor man laver nogle mapper på så den akn afspile blu-ray med java gør jeg så jeg igen slipper for af have en HDD så ja den kan blive dejlig lydløs