|
|
Besvar ![]() |
Side 123 24> |
Forfatter | ||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() Sendt: 10-Juli-2007 kl. 21:59 |
|
Hej! Her er en lille præsentation af min hjemmebio. Jeg har lagt vægt på høj ydelse kombineret med enkelt og stilrent design. Om det så er lykkedes er nok mere op til jer - jeg er godt tilfreds!
Mit "grej" består for tiden af:
Tv: Pioneer 508XD - ISF kalibreret af AV-Precision Surroundforstærker: Onkyo TX-SR876 Sort Blu-ray/DVD: PS3 Slim 120GB med Bitstream Højtalere - Front: ELAC FS247 Højtalere - Center: ELAC CC241 Højtalere - Rear: ELAC BS243 Højtalere - Zone 2: Dali Elegance - Monteret i alrum Kabler : Supra HDMI, Nordost Wyrewizard Dreamcaster Bi-wire + Harald Nyborg til Rear og Zone 2 DVB-C: Stofa Zaptor Remote: Logitech Harmony 885
Møbel: 19mm MDF "DIY" møbel med indbygget 2 x120mm Noiseblocker blæsere i soklen. NAS: Synology 209 med 2 stk. Samsung F2 1,5TB harddiske i Raid 1 Musik Netværksafspiller: Sonos ZP90 Medie Netværksafspiller: Dune HD Smart D1- 2TB intern HDD
Netværk: Kablet til alle komponenter samt WiFi
Sweetspot Set fra siden
Hjemmebio "By-Night"
![]() Elac Front
Overblik over "gearet" Venstre sektion med Onkyo og Wii Miderste sektion med Elac Center, remotes og Dune HD Smart D1 Højre sektion med DVB-C + Pioneer HDD + PS3 Stoflåger med stof på begge sider for flottere finish Baghøjtalere Elac BS 243 På indkøbslisten (ønskesedlen):
Redigeret af Larxox - 03-April-2012 kl. 10:40 |
||
![]() |
||
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
|
Det ser sq godt ud - men kan du få det tv op at hænge!
![]() |
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|
Tak! Jeg gider ikke bore huller i væggen til min lille 32" når jeg vil have en ny og større skræm i nærmeste fremtid. Ellers er vi helt enige! |
||
![]() |
||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
|
Ser nice og clean ud...den subwoofer falder da lidt uden for... kan du få den malet
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har faktisk overvejet at male den hvid. Det må vist være et vinterprojekt, -eller en dag det regner! |
||
![]() |
||
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Et lille tip vedr. SW: Du kan evt. overveje at købe noget hvid film / vinyl og klistre på. Jeg har selv beklædt min gamle subwoofer og den fremstår pæn og hvid som mine andre højtalere nu. Man kan købe det i Silvan for 50-100 kr. Fordelen er at det kan hives af igen hvis man fortryder. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for tippet. Det vil jeg undersøge nærmere! |
||
![]() |
||
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
|
Det ligner et Lind & Risør hus...
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvem??? Det er et Frydkjær hus, som jeg selv har tegnet |
||
![]() |
||
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
|
Ah ok, stuedøren og dørstopperen ser bare ud til at være de samme som der bliver brugt som standard i Lind & Risør huse (http://www.lr-hus.dk/). Det ligner faktisk min stue ret meget ![]() |
||
![]() |
||
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
|
Hvad med møblet - hvor det fra? Har du stof låger eller snyder billedet?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
For lige at citere det oprindelige indlægs beskrivelse: Møbel : Frislev med stoflåger ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 24> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |