|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jasper 1 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() Sendt: 09-Januar-2007 kl. 18:55 |
|
Det er da ik så ringe . http://www.pcworld.dk/art/8339?a=rss&i=0 er det ikke vær at vente på ?? |
||
Hvorfor vente til imorgen.
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() |
|
nej det tror jeg ikke Fordi: Sonys laser-tv er baggrundsbelyst og har derfor et 12 tommer dybt kabinet. |
||
![]() |
||
jasper 1 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
Det er da til at leve med 12 tommer er da ikk så meget.
![]() |
||
Hvorfor vente til imorgen.
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Det er vel smag og behag....MEN.....det er da ikke en FLADSKÆRM i hvertfald. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
|
Prisen når den endelig dukker op engang, afgører meget, men samtidig kommer der hele tiden nye fremskridt indenfor LCD og Plasma, så i første omgang, taber Laser, men måske om nogle år, når de har bevist at den er værd, eller ikke værd at satse på.
![]() |
||
![]() |
||
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|
Laser Tv har været mange år på tegnebrættet, men har ligesom alle andre panelteknologier haft masser af børnesygdomme. En af de værste har nok været, at ved forkert konstruktion eller manglende "afskærmning", kan laser Tv’erne være yderst sundhedsskadelige for øjnene. Jeg kan ikke forstå, at der er så meget fokus på laser Tv. Bagprojektions-Tv er allerede på vej ud, så hvorfor skulle endnu et monster af et Tv få succes? Man skal hvert fald ikke forvente, at laser Tv kommer på markedet, og pauw, så har vi et super Tv. Der findes da allerede bagprojektions Tv, som er relativt tynde bagtil. Selvom mange amerikanere nok vil påstå, at de er populære, så er det altså et marked der er på vej ud. Det eneste der bare er lidt attraktivt er prisen, for billedet er ikke meget bedre og designet og behovet for pladsen er næsten til at græde over. |
||
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
||
![]() |
||
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
|
leser-tv vil ikke blive det et hit tror jeg. Bagprojektions-Tv er jo på vej ud ,jeg tror mere på LCD og SED-TV |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Og PLASMA. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
|
PLASMA ja ,men det holder ikke. mange laver mere lcd-tv end PLASMA ,jeg ser kun lidt fremtid i plasma |
||
![]() |
||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
|
Som der står på forsiden,, under 2006 var et godt år for branchen Mon ikke det er i år Plasma slår igennem, SED-TV har været flere år undervejs, ikke rigtig sket noget, de store selskaber der satsede på det, vender nu mod Laser tv, men men men. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |