|
Laserdisc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mogwai08 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2016 kl. 00:02 |
Halløj kære recorderers, jeg sidder og kommer i det nostalgiske hjørne, og kom til og tænke på min kære laserdisc samling (ja sådan en har jeg altså ;0), og vil lige forhøre míg om der tilfældigvis skulle være nogen herinde, der har en afspiller liggende i gemmerne - den skal være med AC3 udgang, jeg har nemlig en RF-modulator liggende også... Så kom frisk
![]() |
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et par stykker.
Den bedste jeg har er denon LA3500G. Kostede små 15,000 i hifi klubben i sin tid. Min er så ekstra modificeret med coax digital udgang og RF-udgang. Står flot og fejlfri i Valby. Pris kan vi vel tale om ![]() Redigeret af Troelsfilm - 04-September-2016 kl. 00:58 |
|
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
|
|
![]() |
|
mogwai08 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spændende :0) Hvad tænker du sådan en fætter skal koste ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |