|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Schroinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Er SS300SFD ikke en lavprofil strømforsyning? Mener at jeg ledte efter den til mit dvine5 kabinet, men fandt den ikke nogle steder. |
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Jo, den er ret lille http://a248.e.akamai.net/f/248/37952/1h/image.shopping.yahoo .co.jp/i/j/murauchi_4942322510248 |
|
![]() |
|
![]() |
Har du fundet den SS300SFD til salg et eller andet sted?
|
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Nope, ikke endnu. Det irriterer mig efterhånden |
|
![]() |
|
![]() |
Det er lidt bittert. Jeg endte med at modificere psu'en med en papst på 7v. Jeg ved ikke hvor længe den så vil leve...
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved ikke om du har fundet en endnu, men den her er til salg inde på edbpriser (ved dog ikke med 80+ versionen): FSP300-60GLS
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har faktisk fundet den et par steder i tyskland. Har ikke købt endnu, men skal til det i det nye år. Har alligevel ventet tiden af til jeg flytter i nyt hus. Et par links til forhandlere i tyskland. http://webshop.schneider-consulting.it/Seasonic-SS-300SFD-Mi cro-ATX-Netzteil-mATX-Netzteil |
|
![]() |
|
![]() |
Det tror jeg lige at jeg skal have set på. Er ved at blive vanvittig af støjen fra den 40mm som sidder i min. Fordelen ved FSPen er at blæseren sidder inden i. Afhængigt af cpu og hsf er det ikke sikkert at der er plads til en blæser udenpå (ikke med en 8400 og en ninja mini).
Min server er iøvrigt endt med at se sådan ud: 2xcuda 11 1,5tb 4gb ram Asus 780G board (kan ikke anbefales da der ikke er chipset drivere til Server 2003) og en 4850e Er lige i gang med at fuske med crystal cpuid, så jeg kan få den ned på 1,05v ved lav belastning. Skulle få systemet ned på 30-35w. Skal bare have det installeret som en service. Redigeret af Schroinx - 21-November-2008 kl. 23:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |