|
|
Besvar ![]() |
Side <1 15161718> |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() |
det lyder godt :)
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() |
Hva så daskino, er du kommet hjem fra sommerhus ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
hej flarup, 3 ting for at kunne vise covers.
1. b-rad firmware, ændr wdtv.ver fil og skirv en nyere version på , så ædr wdtv firmware upgraden . 2. installer laurantG OSD, for at kunne vise de covers fra thumbgen. se link her i denne tråd 3. installer wdtvimgagegrabber eller thumbgens cover prog. 4. du kan nu se covers eller moive info´s |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() |
halløj.. har lige glemt hvordan den gamle maskine fungerer, har lavet en masse folders på min HD, og har lige købt den gamle wd tv, den skal bruges til gave. Hvordan får jeg den til at vise thumbnails, det gør den nemlig ikke ligenu.... i menuen på selve boksen står der thumbnails og ikke list... kan nogen lave en ekstra ordinær nem guide... kan åbenbart ikke følge de 3 råd oppe over mig
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
jeg arbejder stadig på den gamle maskine som har fordele ifh til den nye, bla native understøttelse af NFS fildeling.
hvor er det du går galt i byen med guiden hej, 3 ting for at kunne vise covers. 1. b-rad firmware, ændr wdtv.ver fil og skirv en nyere version på , så ædr wdtv firmware upgraden her B-rad wdtv firmware 2. installer laurantG OSD, for at kunne vise de covers fra thumbgen. http://lg.hc.free.fr/WDTVHD/download/LaurentG.app.v1.3.2.zip 3. installer wdtvimgagegrabber eller thumbgens cover prog. imagegrabber 4. du kan nu se covers eller moive info´s Redigeret af daskino - 14-August-2010 kl. 08:33 |
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
chrek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
virker det til den nye wdtv live ??? ser nemlig rigtigt fedt ud det der :-)
|
|
Sonos 1 X ZP90
Sonos 1 x ZP100 Sonos 1 X Connect Sonos 1 x Playbar 2 x Sonos Play 5 synology ds411 WD TV Live plus |
|
![]() |
|
thermik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Linket til filer der skal bruges virker ikke kan nogen fortælle hvor man ellers kan finde filer ?
|
|
![]() |
|
![]() |
links er opdateret, husk virker kun med sort udgave af wdtv ikke LIVE udgaven. hvis du vil vide mere om hvordan du kan ændre på opsætningen af live udgaven så hold på.
|
|
|
![]() |
|
ryan1312 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
hey jeg har også wdtv men er total ny i fagen...... kan jeg også bruge wdtv som en optager så jeg f.eks kan optage fra mine tv kanaler??? hvis ja hvordan sætter jeg det op og hvad skal jeg have mere ud over wdtv og en harddisk...
|
|
![]() |
|
ryan1312 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
hvorfor ingen hjælp......
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() |
nej tror bestemt ikke at du kan bruge den som harddiskoptager....
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Den har vel ikke TV-tuner, så nej.
Havde du valgt en DUNE kunne det lade sig gøre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 15161718> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |