|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 18> |
Forfatter | |
IzNoGooD ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Hvilket program har du brugt til Transformers info ? Benytter nemlig selv Movie GUI Builder, men mangler IMDb ratings :o |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Hej Iznogood, Jeg bruger det indbyggede program der følger med webserver applikationen, inde i den menu vælger jeg moie info, og deres app som nok er moive builder gennemsøger mine drev og lægger info ind i hver mappe. så jeg ha rikke selv hentet , har dog brugt tvixe til nogle af dem, der er ligger en del på deres site. http://www.google.dk/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&url=htt p%3A%2F%2Fwww.tvixie.com%2F&ei=dbGLSsObDMKF-QbUkYjaDw&usg=AF QjCNF8CDMP40ZLBWYBVqPmS6FHTEfcmw&sig2=wBA0xwzawSB4ngJoaI1zZQ
|
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
basco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2005 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Daskino, jeg havde store problemer med B-rad's firmware. Kunne ik få wdtv til at installere nfs samt webif.
Besluttede mig for at prøve Zoranders ext3-boot firmware i stedet. Det virkede lige med det samme. Smed bare firmware samt webif ned på usb sticket og bootede op på den. Værsgod stort set færdigkonfigureret WD TV. Derefter kunne jeg mounte et share via telnet og det spillede bare med det samme. Det er nu fedt at se filmz i 1080p via ens netværk. Er dybt imponeret! |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
cool fedt det virker for dig, Zoolanders firmware er også rigitg god, for nogen virker den bedre.
fedt at kunne se 1080p på den lille fætter over netværk, |
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hej alle, Jeg har også fået skaffet mig en wdtv player og er netop gået i gang med at sætte den til. Jeg er desværre gået i stå med noget helt elementært - jeg kan ikke få playeren til at vise billedet af filmen. Jeg har lavet madagaska om til en iso fil og laget den i en folder der hedder madagaska og herudover lagt et billede af madagaska som folder.jpg - burde jeg ikke kunne se billedet af filmen ? umiddelbart ser jeg kun den gængse menu som playeren viser :o( Håber at der er nogle der kan hjælpe :o)
|
|
![]() |
|
![]() |
he he , prøv at se om det virker med en avi fil først, ellers se om det er en jpg eller en jpeg du har lagt i folderen det skl være jpg fil.
|
|
|
![]() |
|
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hej Daskino, Takker for dit hurtige svar. Jeg har ikke en avi fil men prøver at lave én. Det er bare underligt, for når jeg kigger efter photos så kan jeg se at folder.jpg filen ligger der. Jeg har lagt filmen i en mappe "madagaska" på en memorystick. og i mappen ligger der kun en iso og en jpg fil, men intet vises på playeren. Skal jeg ind i en speciel menu for at se billedet ? |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Billedet ligger du i mappen med filmen og omdøber billedet til "folder". |
|
![]() |
|
![]() |
Super...Nu fik jeg det til at virke - Under video skulle browser settings sættes til thumbnails :o) Lige et spørgsmåle mere når nu vi er igang - Er der mulighed for at lave de hersens thumbnails større. Synes at de virker lidt små ! |
|
![]() |
|
Peden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Tak for guiden - den har givet mig blod på tanden til selv at forsøge.
Jeg har imidlertid købt en Belkin USB to ethernet adapter, er der nogen af jer der ved om mærket spiller ind, eller om det burde virke lige gyldig hvilken adapter man bruger? Den er stadig i æsken og hvis ikke det virke vil jeg bytte den! |
|
![]() |
|
![]() |
@peden hej peden, fedt at høre.
der er her en liste over hvilke adaptere der er testet til at virke sammen med wdtv, efter hvilket trådløst chipset adapeteren bruger. denne belkin viker Belkin Gigabit adaptor ASIX AX88178 http://wiki.wdtv.org/doku.php?id=supported_usb_devices&DokuW iki=69dead424d73030d0ea530c3705a9dbb |
|
|
![]() |
|
![]() |
ja du kan ændre dem med en program som hedder osd menu, her kan også eks ændre baggrund med mere, men du kan vist ikke gøre thumbs større til gengæld kan du få et fuldskærms billede af film og filminfo ved at installere appserver og køre movie info på dit film bibliotek |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 18> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |