recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lav download hastihed i forhold til 1000 mbits - l
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lav download hastihed i forhold til 1000 mbits - l

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 27 minutter siden kl. 08:40
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

[QUOTE=Benny From]Problemet er fundet, efter test med en bærbar Pc, blev det konstanteret, at forbindelsen er i orden, der blev målt en hastigheder 940 mbits på både download og og udload.

hvis din pc har usb 3 kunne du prøve med et ekstern netkort, det har jeg haft held med hvor der ikke kom fuld båndbredde på det interne 

men det er ingen garanti i din situation men et forsøg værd 

Umiddelbart tror jeg ikke selv på, at det kan løse problemet, idet jeg som nævnt kar prøvet med et nyt PCIE netværkskort.

Så hvorfor skulle det blive bedre med forbindelse igennem USB tilslutning ?

Og ligegyldig hvad, så har du jo fået bekræftet at du har ene forbindelse at du skulle have, og den båndbredde som s din Pc allerede får, det er jo rigeligt, medmindre du har et meget seriøst projekt På din pc, så er det vel godt nok som det er..

Det er sjældent folk har brug for hele deres 1000-forbindelse på én enhed (på nær gamere, men de overlever nok "kun" at have 700 de par gange om ugen, hvor de download er spil/opdateringer..)
Så medmindre man har et semi-professionelt behov, så er det rigeligt med det du allerede har..

Og hvis du har behov fra mange enheder, ja så skal de jo nok udnytte den samlet båndbredde, selvom den enkelte enhed ikke kan udnytte den fulde båndbredde i sig selv..
Til top
jetdirect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2004
Sted: Denmark
Point: 1292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jetdirect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 14 minutter siden kl. 09:53

[QUOTE=Benny From]Problemet er fundet, efter test med en bærbar Pc, blev det konstanteret, at forbindelsen er i orden, der blev målt en hastigheder 940 mbits på både download og og udload.

hvis din pc har usb 3 kunne du prøve med et ekstern netkort, det har jeg haft held med hvor der ikke kom fuld båndbredde på det interne 

Umiddelbart tror jeg ikke selv på, at det kan løse problemet, idet jeg som nævnt kar prøvet med et nyt PCIE netværkskort.

Forstod det som at det var en bærbar derfor.
Til top
jetdirect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2004
Sted: Denmark
Point: 1292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jetdirect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 9 minutter siden kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:

Og ligegyldig hvad, så har du jo fået bekræftet at du har ene forbindelse at du skulle have, og den båndbredde som s din Pc allerede får, det er jo rigeligt, medmindre du har et meget seriøst projekt På din pc, så er det vel godt nok som det er..

Det er sjældent folk har brug for hele deres 1000-forbindelse på én enhed (på nær gamere, men de overlever nok "kun" at have 700 de par gange om ugen, hvor de download er spil/opdateringer..)
Så medmindre man har et semi-professionelt behov, så er det rigeligt med det du allerede har..

Og hvis du har behov fra mange enheder, ja så skal de jo nok udnytte den samlet båndbredde, selvom den enkelte enhed ikke kan udnytte den fulde båndbredde i sig selv..

kunne ikke skrives bedre, som privat person har man intet og bruge 1gbit til andet en pral over for vennerne, se hvor hurtig min forbindelse er men hvad kan det lige bruges til intet, som vores udbyder på fiber  fortalte forleden, en enhed (fx streaming box eller bærbar / tv) der streamer bruger omkring 30 mbit båndbredde så kan man selv regne ud hvad forbindelse man har brug for.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 678

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu