recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lav fps på Zaptor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lav fps på Zaptor?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wandahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wandahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lav fps på Zaptor?
    Sendt: 17-August-2013 kl. 20:59
Hej Recordere :)

Min kæreste bor i Slagelse og har en Zaptor. I en periode har den drillet på bl.a. DR1, TV2 Film HD. Det er som om at Zaptor kører i lavere FPS på disse kanaler, så billedet er "hakker". Lyden er fin, og der er heller ikke nogle pixeleringer. 

Jeg har genstartet flere gange og problemet har efterhånden stået på i en længere periode (1 måned), og så er det konstant på DR1 (TV2 Film HD ser hun ikke meget, men gætter på at det også er konstant).

Håber i kan hjælpe :) 

Vh. Wandahl
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 22:00
Har du prøvet boksen på en anden adresse? Tænker mere om det kunne være selve installationen der er noget galt med.
Til top
Wandahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wandahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 22:41
Nej det har jeg desværre ikke, men det vil jeg da prøve en af de kommende dage. Tak for forslag :)

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 22:48

Det nemmeste vi vær at høre om der er naboer der har samme problemer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu