|
|
Besvar ![]() |
Side <1 151617 |
Forfatter | |
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Så kunne man måske bruge noget cellofan i en passende farve... Men det bedste er nok at finde en lyskilde med en god farvetemperatur.
![]() -Kent |
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Dit link til "dimmeren" virker ikke. Har de taget den af siden igen, eller er det et forkert link? Jeg kunne ikke lige finde frem til den på deres hjemmeside.
|
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Den ser ud til at være forsvundet fra siden - men du kan finde den her (det er samme firma, og samme pris). -Kent |
|
![]() |
|
Henrikg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Kent, er du sikker på det er et "hvidt" LED bånd du har brugt og ikke et "varm hvidt"? Jeg har nemlig lige købt samme konfiguration, men mit ligner lys mere neonlyset fra et akvarie :-S Det kan måske være pga. at din væg er gul, men jeg vil lige være helt sikker... |
|
![]() |
|
![]() |
Jeps, 12V båndet fås kun i "hvid" og "koldhvid" - jeg har også prøvet den kolde, men den er alt for blå...
Min væg er 'knækket hvid'. Prøv at tænde den i dagslys, lys på det ark hvidt papir og sammenlign farven med solens lys. Hvis det ser blåt ud, er farvetemperaturen over 6500Kelvin; hvis det ser gult ud, er temperaturen under 6500K. -Kent |
|
![]() |
|
Henrikg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Ok, det må jeg lige prøve i morgen. Min væg er lysegrå så det kan godt være derfor. Jeg tror nu nok at 12V båndet fås i "varmhvid" - de har et på diodelyskilder.dk men det er "bare" ikke på lager. Men jeg tror nu heller ikke de ville tage mit 3.5 meter bånd retur, så det er nok mere en retorisk diskussion :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 151617 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |