|
Lave CD med iTunes music |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2015 kl. 11:03 |
Hej alle
Jeg har nogle gevaldige problemer med at lave en audio CD til bilen med mit indkøbte musik på iTunes. Jeg har adskillige gange prøvet at lave en playliste og så brænde den til cd som der står i diverse guides. Problemet er at den kun brænder 1KB fil til cd'en og så kan den kun spilles fra en computer. Har prøvet at finde musikken i Itunes Media folder og brænde via et brændeprogram, men det virker heller ikke. Den prøver forgæves at decode og fejler så. Hvad kan man gøre? Pft.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Hej Jever
Det er præcis mit problem, den fremgangsmåde dit link beskriver brænder blot 1KB filer ned som ikke kan afspilles på en cd afspiller. Kan læse flere har samme problem. :( C |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |