|
Lave frekvenser på sub, samt råd |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå jeg snakkede med dansTV og han mente godt at jeg kunne smide en xtz 10.16 på mit h/k. Sagde at jeg måske skulle overveje 12.16 rummet taget i betragtning..
Tænke tænke tænke:)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19863 |
Lån da en med hjem og prøv det af!
Klaus |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Ville jeg frygtelig gerne, men skal køre temmelig langt for at hente en "låner".. Så det er lidt på fingerspitzgefuhlen:)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg har længere til Dan's TV, men lånte alligevel en sub. Og da jeg bestemte mig til køb, betalte Dan fragten..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |