|
Lave om på Knapper på mce Fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kimc88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har et problem at jeg ikke kan finde MceRrmote.Start
hvad gør jeg ![]() |
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Jeg mener at du blot skal pege din remote mod din IR modtager og trykke på den knap du vil bruge og så skulle Eventghost registrere den kommando i den venstre kolonne. Derefter kan du trække den kommando over i din start macro.
Edit: Yup, skulle lige prøve det. MceRemote.Start kom frem i venstre kollonne og derefter fyrede den macro'en af og startede XBMC. Så trykkede jeg på windows knappen på tastaturet så start menuen blokkerede XBMC og gjorde det ukontrollerbart og derefter trykkede jeg på start XBMC knappen igen og vupti, jeg var tilbage i XBMC. Redigeret af Guyver - 29-September-2013 kl. 23:42 |
|
![]() |
|
kimc88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Status: Offline Point: 237 |
hjælper ikke noget
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Kan også anbefale Intelliremote, samt at udvikleren giver hurtig respons hvis der skulle opstå problemer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |