recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lavt lydniveau på Allente  OnePlace-boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lavt lydniveau på Allente OnePlace-boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lavt lydniveau på Allente OnePlace-boks
    Sendt: 09-August-2022 kl. 14:52
Hej Rec

På Allentes (tidl. Canal Digital) TV-boks OnePlace er lydniveauet på både hdmi og optisk lydudgang pludselig blevet lavere (jeg har ikke helt bemærket hvornår) som om offset for lyden er ændret. Det er sket uafhængigt af hinanden på to bokse. Det er opdaget ved at der pludselig skal skrues højere op for lyden for at opnå samme oplevede volume. Der er ikke i øvrigt ændret i opsætningen og der er skruet helt op for boksens interne volume. (Jeg er heller ikke pludselig blevet hørehæmmet for lydniveauet fra andre kilder er som det plejer). 

Nogle der ved noget eller har oplevetnoget tilsvarende?

Pft
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2022 kl. 11:16
Jeg har bemærket det samme på mine bokse, så mon ikke det er kommet i en eller anden opdatering.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu