recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LBP Online
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLBP Online

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: LBP Online
    Sendt: 11-November-2008 kl. 11:14

Er der nogen der har spillet og som er interesseret i at tage et par baner online, for at klare de steder hvor man skal vaere to?

I forbindelse med det, er der nogen, der ved om begge spillere faar de ting og sager man samler op naar man er to?

I oevrigt supergodt spil, efter timevis er det stadig sjovt, selvom man spiller samme bane igen.

PSN ID: AmorBavian

BORING!
Til top
710B Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2006
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2008 kl. 20:03

Jeg spiller LBP af og til. Jeg er ikke lige så imponeret over spillet som du er. Jeg har ikke fortrudt at jeg har købt det, men ved egentlig ikke om jeg skal græde eller grine når jeg spiller det.

Jeg troede man skulle være 2 "lokale" spillere for at få fat i grejet, men har ikke prøvet.

Jeg har ikke spillet LBP online før, og ligger i det hele taget nok en del under dit niveau, da du har spillet i timevis.

Jeg add´er dig senere i aften, så må vi se om vi "tilfældigt" kan mødes der ude..... eller om jeg er for "tung" at spille med

PSN: OLSEN_DK

(LBP Novice)

Redigeret af 710B - 11-November-2008 kl. 20:15
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2008 kl. 10:13

Jeg troede man skulle være 2 "lokale" spillere for at få fat i grejet, men har ikke prøvet.

Jeg vil lige proeve at hoere paa et andet forum, ellers er det selvfoelgelig ikke saa vigtigt at proeve at finde dem allesammen, naar man er to.

Jeg har spillet online med 2-4 spillere, og det var rimelig skaegt, for saa kommer der mere fart og kaos paa, da alle vil vaere nummer 1

Jeg har spillet det 3-4 timer, saa det er ikke fordi jeg er haerdet, eller vil synes du er for "tung". Har du headset? Det goer det jo nemmere at diskutere hvordan man skal komme videre, hvis man sidder lidt fast...

Har aabnet 3 verdener, og nu begynder det da ogsaa at vaere svaerere og mere udfordrende. Det er fedt synes jeg. Laenge siden der har vaeret et saa godt platformspil.

BORING!
Til top
710B Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2008 kl. 01:00

Jeg har testet 2 lokale spillere, og det fungerer helt genialt. Man kan starte spillet/banen som single player. Når man når til de steder hvor 2 spillere er krævet for at samle objekter eller stickers, tænder man for controller nr. 2, og hokus pokus, dukker der en ekstra sackboy op på skærmen.

Jeg har endnu ikke prøvet multiplayer online.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2008 kl. 09:05

Er der nogen, der ved hvor man kan se sine high scores? Jeg kan ikke finde det i spillet eller paa nettet

Eller rettere sin placering paa de enkelte baner. High Scores kan man jo se paa de enkelte baner, men der staar placeringen ikke

Er interesseret fordi jeg fik en #118 i verden paa en bane og vil lige bekraefte at det ikke var #1118!

BORING!
Til top
710B Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2008 kl. 23:00

Markér/"stå" på den aktuelle bane: Firkant - R1 - R1 - R1.

Selv #1118 er ret godt gået

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2008 kl. 11:28

Ja det er det da. Indenfor  de foerste 10000 er sgu ogsaa ok, naar man tager i betragtning hvor mange, der spiller.

Det er i den der rodeobane, jeg har vaeret god. Af en eller anden grund fik jeg en god score efter nogle gange, og saa foeler man altid man kan goere det lidt bedre og lidt bedre...

Jeg legede lidt med at designe en bane i gaar (brugte mest tid paa tutorials, som man SKAL se). Det var sgu ikke nemt at skabe noget.

BORING!
Til top
Bjerrehuus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2008 kl. 16:38
Aarghh de der bombebaner er svære...!!!
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 08:43

Orrrrhh hvaaad efter MANGE forsøg lykkedes det at gennemføre det bombelort.. Og så fik jeg da LIDT af en overraskelse da jeg så scoren

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 10:13

SAADAN!

Hvilke bomber snakker i om? Jeg tror ikke at det er noget, jeg er naaet til.

Jeg er kun naaet til de baner hvor man er paa byggepladsen. Det begynder at blive mere og mere tricky..

BORING!
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 10:16
Jamen øhh, det er de baner med timer-bomber som skal skubbes og flyttes. Samt stød-bomberne.. Ringer det en klokke? Er pt. nået til bilbanerne..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 10:45
Tjaa..jeg har flyttet rundt paa timerbomber, men ikke noget jeg bed maerke i, eller noget hvor jeg sad fast, saa jeg husker det ikke praecist...

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu