|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Det er bl.a. på en af de baner, hvor man med jet-pack, skal flyve stødbomber igennem en smal kløft for at sprænge en klippevæg
![]() |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Now I know. Jeg kom igennem i andet forsoeg, men sikkert uden en betydelig score...
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
BTW, til jer, der er interesserede i at lave egne baner (og er gode til det), saa har MM udstedt en foedselsdagskonkurrence i anledning af PS3 2 aars foedselsdag. Det gaar ud paa at designe en foedselsdagsbane inden 9. december. Laes mere paa www.ps3fanboy.com eller LBPs oficielle side. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Uha så langt er jeg ikke kommet endnu.. Men kæresten er meget opsat på at jeg skal lave baner som hun skal gennemføre. Bossy bitch...
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg proevede lidt at bygge min egen, men er ikke helt med paa hvordan man saetter de der bobler ind, og trophies osv. Tror det er godt at gennemfoere spillet foerst. Mangler materialer osv. Og ikke mindst tid. Men har en ide, til den foedselsdagsbane, men ideer er altid svaere at foere ud i livet. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Vi kan proeve at bygge noget sammen til din kaereste (og min kone). Noget med en masse hjerter og blomster, saa bliver de sikkert glade... Selvom det sikkert er endnu svaerere naar man skal samarbejde |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
haha jaaa, svært eller ej, så ku det være sjov. JB-Huus er mit psn
|
|
![]() |
|
710B ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Jeg er ikke rigtigt tændt på selv at bygge baner, måske fordi jeg endnu ikke har prøvet. Men i må meget gerne invitere mig til at prøve banen, når den er færdig, så vil jeg med sikkerhed give et hjerte. JB-Huus, hvis jeg nu add´er dig eller omvendt, er "klanen" oppe på 3. Så mangler vi bare en mere, så vi kan samle de stickers og items, der kræver 4 spillere PSN: OLSEN_DK |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Add lige steffenD89. Har næsten gennemført spillet - er vidst nået til sidste bane, så nu er jeg igang med at gennemføre banerne uden at dø og finde alle tingene. Har gennemført alle banerne uden at miste nogen liv i de første 3 "lande" og nu er jeg nået til den bane i nævnte tidligere med bomberne, kan ikke lige overskue og skulle komme igennem dem uden at dø |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er nået til ninja-banerne, det er lidt svært ikke at dø i dem. Har indtil videre i gennemsnit hentet 70% i hver bane. Men det er også min tanke at gennemføre dem igen, evt. sammen med en af jer, få at hente 100% i hver. Jeg er dog ikke helt sikker på om jeg har nerver til at spille dem uden at dø
![]() |
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
jeg har lige klaret alle banerne uden at dø og har 96% af alle tingene i by banerne. Nu vil jeg til og igang med slangetemplet hvor jeg kan komme hele vejen uden at dø, lige indtil bossen. gennemførte forresten også spillet idag, sidste boss kræver da virkelig et vis form for talent og held og kunne klare uden at dø Hvor langt er i andre egentlig? |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogen der er frisk på at spille lidt 2-3-4 player i løbet af ugen? Jeg har ikke gennemført spillet, er i isbanerne, men hvis der er nogen, der er frisk på multiplayer vil jeg gerne begynde at finde de ting, hvor man skal være flere...Jeg tænkte bare at tage banerne igen fra en ende af.. Steffen, jeg skal nok tilføje dig også..hvis du ikke har for travlt med Resistance |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |