så nu er jeg endeligt 100 procent færdige med alle banerne i LBP!!
Alle baner inkl. alle mini baner er gennemført uden at dø samt at jeg har samlet alle tingene i hver bane.
Jeg har vidst også 42 eller er det 44% trofæer til spillet men jeg orker sku ikke og lave en ordenligt bane, så nu kan venter jeg bare på de nye MGS baner som udkommer på tirsdag
Er der nogen af jer som også gerne vil ha' 100% men sidder fast med at par stykker så er i velkomne til at skrive herinde eller sende en pm.
Nogen af dem gemmer sig nemlig lidt
Jeg må nok sige at jeg er positivt imponeret over den "replay value" der er i spillet, man bliver aldrig træt af banerne, så længe der er et formål med at spille dem igen, det eneste jeg håber de laver i LBP2 er at de indfører et time attack i hver bane samt at man også skal samle X antal point bobler for at få flere kostumer/ting - det ville være kanon, og en utrolig nem måde at give spillet en længere holdbarhed.
Det eneste jeg lige kan sige jeg er en smule skuffet over er at der ikke er nogen form for bonus bane eller bonus kostume når du har gennemført det hele, det eneste du får er et guldtrofæ d: