recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LC-42XD1EA Vs. Ps3 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLC-42XD1EA Vs. Ps3 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NintendoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Emne: LC-42XD1EA Vs. Ps3 ?
    Sendt: 06-Marts-2009 kl. 00:00
Jeg har et SHARP LC-42XD1EA som jeg tror er defekt.

Jeg har måske et problem med enden Tv eller Ps3 så hjælp søges !!

Problemet ligger i at når jeg spiller på min Ps3 så har billedet det med at bilnk når jeg starter et spil op og når jeg lukker det ned for at kom ud i hovedmenuen...

Og nogen gang så kan billedet godt find på at forsvinde midt i et spil i et sek det går ikke helt i sort men der kommer sne på skærmen og så kommer billedet igen og med sne så mener jeg ligesom når man ikke har noget signal sne ...

Det sjove er bar at når jeg spiller på min Xbox360 så har jeg ingen problemer som ligner dem jeg har med Ps3en heller ikke selv om jeg bruger den samme hdmi port i tvet som min ps3 ...

Jeg syntes bar billedet virker uroligt når jeg kører 1080p på min Ps3 ikke når billedet står stille men mere når billedet skal skift fra en ting til noget andet de samme ting opliver jeg bar ikke på samme måde på min xbox og det fatter jeg hat af.

Men hva siger i kan jeg ske at ha et defekt Tv her eller er det i Ps3en fejlen ligger ?...
Samsung 55" UE55HU7505XXE

logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX

Sony Playstation 3 500 gb

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 22:18

Det er sq ikke meget hjælp man kan få her ind...

Men nok om det kan mit logitech Z-5450 Wireless system være skyld i alle de problemer jeg har haft med at mit billede dropper ud og går i sort ??...

Det kun jo godt være at det wireless signal jeg har kun ske at lave noget støj og forstyrrelser som så går ud over mit hdmi signal men hva siger i til det kun det være en mulighed ??...

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2009 kl. 09:27

Tjae det lyder da ikke som om det er tv'et der er noget galt med, hvis det virker fint nok med din Xbox.

Bruger du det samme kabel til både PS3 og Xbox ?

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2009 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Tjae det lyder da ikke som om det er tv'et der er noget galt med, hvis det virker fint nok med din Xbox.

Bruger du det samme kabel til både PS3 og Xbox ?

Nej det gør jeg dog ikke de har vær ders kabel min xbox360 Elite kører med det hdmi kabel som kom med boxen den gang og det kabel har jeg også haft prøvet over på min Ps3 uden det hjalp noget billedet har det med at gå i sort for tid til anden jeg har også prøvet at købt hele 3 nye hdmi kabler siden problemet begyndt og det er ikke fordi jeg har købt nogen billig hdmi kabler syntes jeg da selv jeg har nemlig prøvet med et :

Lindy 1.3 High End HDMI kabel - 1 m sammen med en HDMI lås til Lindy High End HDMI kable...

& et

Og det jeg kører jeg med i dag :

ClickTronic CT295 HDMI

Redigeret af NintendoB - 08-Marts-2009 kl. 13:52

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu