recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lcd 32" med 100Hz Full HD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLcd 32" med 100Hz Full HD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Emne: Lcd 32" med 100Hz Full HD?
    Sendt: 10-Marts-2010 kl. 14:41
Hej!
Jeg står og skal til at bruge 4-5000kr på et LCD 32" med 100Hz Full HD( pga. blu ray og synsfelt to meter fra skærmen). Jeg har kig på følgende: LG 32LH 5000, 32SL8000,Philips PFL 7864H, 7404H, 7694H, Sony KDL 32EX500, Samsung 650. Priserne svinger meget. På Pricerunner ligger disse i prisfeltet. 

Men hvad bør man gå efter? Jeg ville gerne have et godt billed med naturlige farver, god skarphed og det skal kunne vise sort. Kvaliteten af materialer i fjernbetjening og tv har også betydning lige som lyden også har sin del.

Er der nogen der kan hjælpe og evt. selv har erfaringer med nævnte skærme?
På forhånd tak
Mvh
E

Redigeret af exlærer - 10-Marts-2010 kl. 14:47
Til top
Pandura Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2010
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 23:52
Vi har et Samsung 650 jeg er 100% tilfreds. mest fordi det har media 2.0
vi har også et Philips 7404H mest på grund af det ikke fylder så meget, billedet er ok, men Samsung 650 har et bedre billede "mener jeg", Philips 7404H kan ikke afspille mere end 2 formater i den USB port, der slår Samsung 650 nemt Philips 7404H med 500%, jeg kender slet ikke de andre,  
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 00:19
Jeg købte et Philips 7404H til mine svigerforældre, og selv om jeg har justeret og reguleret er det i mine øjne slet ikke de 5500,- kr. værd som det kostede på det tidspunkt. Jeg købte så  et Sony et eller andet til min mor, og det klarer sig MEGET bedre.   Dette er selvfølgelig minn mening og der er intet videnskbligt i det.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2007
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 02:09

I skal begge have mange tak for jeres svar.

Jeg har hørt mange forslag fra diverse tvforhandlere -og ikke en af dem er ens. Så det er godt med nogle bruger svar. Har selv i en kort periode haft et Samsung og det stod godt. Desværre var det ikke egnet til Stofa så jeg ved ikke helt, om jeg tør tage et igen. Sonyerne virker til at være af god kvalitet så hvis jeg møder en Sony, hvor jeg kan lide farverne, var det helt sikkert en mulighed. LG LH5000 har jeg slået ud af hovedet igen efter at have læst om det på nettet.

Underligt nok har jeg i min søgen også fået at vide, at jeg skulle lade være med at købe nu da man snart skal bruge et 200Hz tv hvis (og når) Danmark følger Englands eksempel om på sigt at ville ændre på sendesignalet igen.

Men jeg vil under alle omstændigheder tage et nærmere kig og lyt på  Sony og Samsung... Helst samtidigt.
Endnu en gang tak for hjælp
Mvh

Redigeret af exlærer - 20-Marts-2010 kl. 02:12
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu