|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
|
han spørger til råds og jeg råder ham til ikke at købe det du anbefaler.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40564 |
![]() |
|
Jeg skrev, at det f.eks kunne være et sådan og ikke at det nødvendigvis skulle være. Der er en del andre Pana modeller at vælge imellem. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
|
Det kommer vel i bund og grund meget an på hvad mand ser på sin FLADskærm.. :-) Mvh Dan |
||
![]() |
||
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
|
Skal vi have nyt tv vil jeg gerne have full HD da vi har PS3, og ikke mindst fordi jeg tager mange billeder i 16:9 formatet med mit Olympus kamera.
Jeg så et Samsung LED tv for en måneds tid siden. Blev ret imponeret over det, men det var med Blu Ray, og her ser alt nok godt ud. Men det kan godt være at det skal være et plasma igen. Hvilket et snakker vi om hvis vi siger full HD, bedre billed end vores PV60, og omkring 50"? |
||
![]() |
||
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
|
pana g10 eller v10.. v10 ser væsenligt pænere ud. ellers kunne det være samsung 8000 serien som skulle være ret god.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
samsung 855 er også en plasma mulighed som kun er 29mm tyk..
|
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
"Sikker sex" betyder ikke det, du tror... |
||
![]() |
||
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|
Det kan også være den skal bruges når han skal ned fra hende Sorry kunne ikke lade være Dan |
||
![]() |
||
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Hej Lad mig lige komme med mit input. Jeg har selv holdt øje med faldskærmsmarkedet ( Prøv at læse reviewet her: Disse håndtere også SD rigtig godt, og ikke kun HD. Og disse er endda ikke deres LED Edge fjernsyn. Da deres LED netop er Edge, bidrager LED-delen måske også mest til designet, som til gengæld også er vanvittigt flot (men også noget dyrere) på deres helt slanke fjernsyn (de slanke edge-LED er dem med 4 tal i modelnummeret. Og 2009 serien er dem med B i modelnummeret). Men det beste råd er du nu selv inde på i første indlæg. Du havde tidligere fravalgt flere LCD til fordel for Plasma. Well, ud og se på LCD tv igen og se hvad du synes. Iøvrigt helt enig i at et nyt fjernsyn selvfølgelig skal være Full HD. Redigeret af JENC - 02-Juni-2009 kl. 12:36 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40B650/ er ikke et LED tv.
Her en ejer af et 7070, som er gået tilbage til 796 med LED local dimming http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=10965& ; ; ;sid=da75c8470c41758538d327b5f7ec98fc På avforum er der masser af ejer som har de samme problemer. et samsung er et fint tv, men ikke noget jeg vil anbefale hvis man er glad for sin pv60. til samme pris kan man få en panasonic 42v10 hvis det skal være 50 tommer er en 50v10 eller den nye samsung ps50b855 en mulighed og der kommer snart en test på http://www.flatpanels.dk/ af begge samsung ps50b855 http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/detail.do?group=tv homeentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=t v&model_cd=PS50B855Y1WXXE Redigeret af xcardman - 02-Juni-2009 kl. 09:12 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
En ting jeg har bemærket er at billedet er godt selv man ser billedet fra siden. Sådan var det jo ikke med de gamle LCD skærme. Om du kan leve med LCD fremfor Plasma, kan du kun selv vurdere. Det er meget individuelt. Jeg kan se en masse roser de nye panasonic, så måske kan det være et bud. Personligt kunne jeg ikke selv finde på at købe en panasonic skærm, men folk har jo forskellige krav. |
||
![]() |
||
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Det ved jeg. Det var det jeg mente med sætningen: "Og disse er endda ikke deres LED Edge fjernsyn"
Det var jo svært at se af krystalkuglen han har et 7070. Måske han skulle have nævnt det i tråden. Hvorom alting er, er de nye 2009 LCD blevet rigtig gode. De får meget ros. Påtalerne om slør for LED-fjernsynene ved jeg til gengæld ikke om også er gældende for 650 og 750 uden LED. Og er slør kun på visse skærmstørrelser. Han må ud og se dem in real life. Evt. konsultere tråden "Samsung 2009 modeller" og "Hvilket Samsung LED er bedst".
Redigeret af JENC - 02-Juni-2009 kl. 12:34 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |