|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
GoJoY ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|
Chr.R: fortæl lidt mere om det fjernsyn .. hvad er der nyt ved det? hvorfor er det bedere? og hvorfor er det billigere end så mange andre?
|
||
![]() |
||
Chr. R. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Jeg faldt over en tråd på hifi4all, der var skrevet af en der netop havde købt 50" versionen. Han anbefale det på det varmeste (dermed ikke sagt at det passer!). Har derefter søgt på nettet, og været forbi et Sony center der havde 50" versionen. Dette TV har stortset samme billed kvalitet som et tilsvarende Sony TV til 30.000kr! At det måske ikke er helt den samme kvalitet, kan jeg godt leve med sålænge jeg spare 15.000kr Prøv at gå ind på Sony.dk og Hifi4all til at starte med. Jeg har selvsagt ikke set "min" 42", idet det først kommer i løbet af januar (kilde: en medarbejder jeg kender i et Sony center, 1 dag gammel). Hvorfor det er så meget billigere i forhold til andre Sony produkter skal jeg ikke gætte på. Mvh Christian |
||
![]() |
||
Chr. R. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Fandt lige et link frem til tråden i hifi4all: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32206&P N=2 Mvh Christian |
||
![]() |
||
GoJoY ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|
Chr.R
Har kikket lidt rund omkring omkring det sony bagprojektion tv og jeg må sige at det ser meget lovende ud. dog så tror jeg det er sådan et fjernsyn man skal have set live i en butik før man køber det. Uhh syntes godt nok det er svært og skal kikke sig om efter et andet fjernsyn ...... |
||
![]() |
||
tjodense ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|
For at vende tilbage til LCD 37'', har jeg nu skrevet til Viewsonic om hvor man kan se deres tv live.
Så må vi se hvad de vender tilbage med. |
||
![]() |
||
tjodense ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|
For øvrigt skriver AlfaView dette:
Betyder det så, at der ikke er højttalere med som standard ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Yep - Alfaview har ikke højtallere med som standart. Hvilket jeg syntes er en rigtig god ting!! Så kan man netop selv vælge hvilke man vil bruge :)
Jamen meld endelig tilbage omkring det ViewSonic! Er spændt på om det er noget der dur eller ej :) |
||
![]() |
||
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|
Endnu en ulempe er også, at der ligesom ved en projektor skal skiftes pære på fjernsynet efter et stykke tid( mener at have læst at en pære kan holde til ca 2 års alm tv samt en pris på ca 1800kr - men kan ikke finde kilden så ta´det med et gran salt) |
||
![]() |
||
![]() |
|
"Kilden" kunne være: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32206&P N=4 Ja, den denne "detalje" burde selvfølgelig have været listet Mvh Christian |
||
![]() |
||
erimads ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
|
![]() |
||
Skovtrold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
|
Er kommet lidt sent ind i denne tråd, men der har tidligere været talt om at Alfaview havde en A+ skærm. Kunne så huske at have set følgende på Hifiklubbens hjemmeside: http://www.hifiklubben.com/dk/Nyheder/detail/1664.htm Grade A-panel. Fladskærms-paneler findes i to kvaliteter: Grade A og Grade B. Grade A er første sortering, som lever op til de strengeste kvalitetskrav. Alle Hi-Fi Klubbens leverandører bruger Grade A. |
||
JVC DR-MH300 JVC RX-D701 B&W MT20 JVC LT-32X70
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu vi snakker HiFi Klubben, er dette HUGOSON HU3731 LCD TV noget ved? HiFi butikken abefaler den faktisk ..
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |