|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
mosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 27-Juni-2006 kl. 21:28 |
|
Er der nogen, der har erfaring med sådan et apparat til soveværelset. Synes ikke rigtig jeg kan finde noget udover det jeg ser i tilbudsavisen fra Kvickly. Er godt klar over, at disse fjernsyn måske ikke lige leverer det absolut bedste billede på markedet, men jeg håber der er nogen der kan guide mig i retning af et apperat med en nogenlunde kvalitet.
Mvh Morten |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Morten Det er vist kun de tvivlsomme "noname" produkter der findes med indbygget DVD-afspiller. Så køb den et sted med returret! Alternativt, så køb et (billigt) mærkevare TV og en separat DVD-afspiller. Hvis det er fordi det skal hænge på væggen, så kunne en afspiller som denne måske være sagen: Den kan hænge på væggen - og ser da lidt smart ud 639 kr + porto /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Den faktisk fin! Jeg har længe ikke kunne forstå hvorfor man ikke kan få nogen dvdafspiller der kan hænge flat på vægen. Er det flere så post dem endelig. |
||
![]() |
||
mosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
Hej Lars!! Tak for svaret. Fjernsynet med den indbyggede DVD er til en kammerat. Kan slet ikke selv leve med den kvalitet, som Noname fabrikanterne leverer. Har selv en Philips flad og en Sagem 60 i soveværelset. Havde egentlig afskrevet DVD i soveværelset til mig selv, men den flade DVD der´. Den er jo smart... Tror jeg skal have fundet en med indbygget DVD til min kammerat, og har nu søgt videre. De hænger ikke på træerne. Kunne huske Kvickly havde en Lumatron, men det ifølge Nettorvet er den udsolgt. Andre med et konkret forslag. Kunne der måske endda være en 16/9 skærm ville det jo optimalt. Ellers må min kammerat jo klare sig med 4/3 selvom indbygget DVD og 4/3 efter min mening er en ejendommelig kombination.. |
||
![]() |
||
erimads ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
|
Hej. Jeg har for ikke så længe siden set et sådan i ALDI jeg ved ikke om det stadig kan findes i nogle butikker. /Erik |
||
![]() |
||
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Har du set dette fjernsyn fra Thomson med indbygget DVD: Thomson 23LB230B4 Shop Jubii: |
||
![]() |
||
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
![]() |
|
[/QUOTE]
Hej Lars!! Tak for svaret. Fjernsynet med den indbyggede DVD er til en kammerat. Kan slet ikke selv leve med den kvalitet, som Noname fabrikanterne leverer. Har selv en Philips flad og en Sagem 60 i soveværelset. Havde egentlig afskrevet DVD i soveværelset til mig selv, men den flade DVD der´. Den er jo smart... Tror jeg skal have fundet en med indbygget DVD til min kammerat, og har nu søgt videre. De hænger ikke på træerne. Kunne huske Kvickly havde en Lumatron, men det ifølge Nettorvet er den udsolgt. Andre med et konkret forslag. Kunne der måske endda være en 16/9 skærm ville det jo optimalt. Ellers må min kammerat jo klare sig med 4/3 selvom indbygget DVD og 4/3 efter min mening er en ejendommelig kombination.. [/QUOTE] Du kan da anbefale denne Sony, selvom den måske er lidt overkill til soveværelset. http://www.sonycenter.dk/Lyngby/Produkter/LCD%20TV/TAV-L1.as px
|
||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
||
![]() |
||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
|
Hej Lars, Hvor kan man købe "din" dvd afspiller? Mvh |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Bare tryk på billedet /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
supermand3236 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
|
Eller her http://www.mm-vision.dk under dvd : Yamada Chili Style 630X (kodefri) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej! Det var da en dejlig konkret anvisning....Takker... |
||
![]() |
||
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Velbekomme... er selv på jagt efter et TV til soveværelset og faldt over denne model... kigger også på Philips 23PF5321 & Panasonic TC-23LX60F. Disse 2 modeller er dog ikke udstyret med DVD afspiller ... ej heller 2 tunere. Så alt i alt ser Thomson'en ud til at være et godt bud. Redigeret af humperdink - 28-Juni-2006 kl. 23:42 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |