recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LCD miste HDMI v1.3 kompatibilitet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLCD miste HDMI v1.3 kompatibilitet?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik S-A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-September-2007
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Emne: LCD miste HDMI v1.3 kompatibilitet?
    Sendt: 18-Maj-2009 kl. 23:37

Hej!

Jeg har et ca. to år gammelt Viewpia 32" Black Edition LCD TV, som nu er begyndt at brokke sig.
Idag har jeg 'leget' med at gøre min nyindkøbte (og dermed brugte) Denon DVD-1930 kodefri ved at opdatere firmwaren. Jeg lægger herefter mærke til, at der ikke er lyd via fjernsynet men kun billede. Jeg kan fint få lyd gennem optisk kabel til anlæg. Der har tidligere, i hvert fald for to dage siden, været både billede og lyd via HDMI. Jeg prøver herefter at tilslutte min PS3 via HDMI som tidligere har virket fint, men her kommer hverken billede eller lyd. Via komponent går det dog fint. Det sidste jeg prøver er X360 via HDMI, og igen er der kun billede og ingen lyd.
Jeg kan finde frem til, at PS3 understøtter v1.3 mens X360 understøtter v1.2 og DVD-1930 v1.1 (vidst nok).
Jeg tænker derfor om fjernsynet kan have problemer med at modtage fra de forskellige versioner? Er der noget man kan gøre for at fikse det?
Det skal siges tv'et har været defekt og er blevet repareret, så det kan være det er en mandagsmodel.

Ville bare dele mine oplevelser med jer andre og venter spændt på kommentarer :-)

I sidste ende kunne det være jeg bare skulle få opgraderet til et LG 32PG6000 som vidst skulle være et udemærket TV til prisen.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu