|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Hehe... Det må være noget i retning af at flertallet ikke altid har ret! |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Fed Artikel. Det er godt at jeg har besluttet at jeg vælger Pioneer PDP-lx80xd, for jeg vil have det bedste billede plus design. |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Det er vildt spændende at Av Precision & ssLarsen udgiver af deres erfaringer. tak for den spændende læsning.
![]() |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Ja, nu vi er lidt OT, så har Otto for mig altid været garant for en
stor indsigt formidlet i et sprog, som man kan forstå. Jeg kan fx. rigtigt godt
lide, at han aldrig fordømmer folk (som mig fx), der ikke lige passer
ind i 'plasmaforbrugerbilledet'
![]() ![]() ![]() & så kommer rasmuslarsen ind over ![]() Dét giver godt nok noget dynamik, når man har to så seriøse bidragsydere til at kvalificere trådene ![]() Så jeg melder mig til koret, Kenzo85 ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |