recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LCD: Pæneste fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLCD: Pæneste fjernbetjening

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mach3 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-August-2006
Status: Offline
Point: 366
Direkte link til dette indlæg Emne: LCD: Pæneste fjernbetjening
    Sendt: 15-August-2006 kl. 23:58

Hej,

Jeg har set fjernbetjeningen til Samsung LE-32R72. Synes ikke den var særlig pæn.

Hos hvilken producent får man den pæneste fjernbetjening med, synes i? Philips synes jeg ikke er helt dårligt. Sony havde jeg forventet lidt mere af. Panasonic har jeg kun set på billeder.

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2006 kl. 00:08

Hej,

Svar: Bang & Olufsen.

Bortset fra det mener jeg, at et TV først og fremmest skal vise et rigtigt godt billede, det er yderst begrænset hvor meget jeg ser på de fjernbetjeninger, jeg har.

Ergonomi og logisk layout samt taster, der går præcist uden at vippe eller knirke (det gør Sagem 60's) er for mig vigtigere end udseendet på en fjernbetjening. Og en hjemmebio er typisk heller ikke badet i lys.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2006 kl. 04:03

Hej

Problemet er lidt at producenter især Samsung med deres R serie prøver at spare alt hvad de kan.

Så køber du et Samsung R så får du en billig plastic dims med.

Philips(De dyre) og B&O er nogle af dem som giver en FED remote når man køber tv'et.

Til top
mikan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Maj-2006
Point: 68
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2006 kl. 07:36

Køb det tv du mener har det flotteste design (det lyder som det er vigtigere end billedet), og køb så en universal fjernbetjening. De fåes i utallige varianter.

Philips er flot: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=184147

Logitech Harmony er smart: http://www.logitech.com/index.cfm/products/features/harmony/ dk/da,CRID=2078?ad=hmf

/Michael

Til top
AndersPier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Danmark
Point: 364
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2006 kl. 09:50
Er glad for min Logitech Harmony 525 - synes den har et pænt og stilrent design :-)
Regards,
Anders Pier.

SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox
Logitech Harmony 600
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu