|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mach3 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 366 |
![]() Sendt: 15-August-2006 kl. 23:58 |
Hej, Jeg har set fjernbetjeningen til Samsung LE-32R72. Synes ikke den var særlig pæn. Hos hvilken producent får man den pæneste fjernbetjening med, synes i? Philips synes jeg ikke er helt dårligt. Sony havde jeg forventet lidt mere af. Panasonic har jeg kun set på billeder. |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej, Svar: Bang & Olufsen. Bortset fra det mener jeg, at et TV først og fremmest skal vise et rigtigt godt billede, det er yderst begrænset hvor meget jeg ser på de fjernbetjeninger, jeg har. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Hej Problemet er lidt at producenter især Samsung med deres R serie prøver at spare alt hvad de kan. Så køber du et Samsung R så får du en billig plastic dims med. Philips(De dyre) og B&O er nogle af dem som giver en FED remote når man køber tv'et.
|
|
![]() |
|
mikan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
Køb det tv du mener har det flotteste design (det lyder som det er vigtigere end billedet), og køb så en universal fjernbetjening. De fåes i utallige varianter. Philips er flot: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=184147 Logitech Harmony er smart: http://www.logitech.com/index.cfm/products/features/harmony/ dk/da,CRID=2078?ad=hmf /Michael |
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Er glad for min Logitech Harmony 525 - synes den har et pænt og stilrent design :-)
|
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |