Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Ulvaren
Super bruger
Oprettet: 24-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 401
|
Emne: LCD skærme og sport Sendt: 21-Juni-2006 kl. 23:38 |
Hej derude I den forgangne tid er der mange der har købt et LCD TV, så der må være meget viden om sport og LCD TV. Der har været meget snak om et LCD TV kan følge med når der sker hurtige panoreringer, så det ville være en stor hjælp for os der tænker på at skulle have et LCD TV( I dette tilfælde nok et Samsung **M71*) hvis der var nogen der ville øse ud af deres erfaringer omkring dette.
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
klander
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
|
Sendt: 21-Juni-2006 kl. 23:56 |
Dette tv kan du roligt købe, det er kun de billige og lidt ældre LCD tv det er galt, især dem fra Kvickly og andre "fødevare butikker"
Hvis du køber mærkevare LCD tv er der ingen problemer med sport,
har selv et Samsung M61 og det er super
|
Med Venlig Hilsen
Kurt
|
Lance52
Bruger
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 210
|
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 05:55 |
Det kommer an på hvor stort dit tv er. i 37 og 42" er plasma det bedste til action, 32" lcd.
|
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 08:15 |
klander skrev:
Dette tv kan du roligt købe, det er kun de billige og lidt ældre LCD tv det er galt, især dem fra Kvickly og andre "fødevare butikker"
Hvis du køber mærkevare LCD tv er der ingen problemer med sport,
har selv et Samsung M61 og det er super
|
Hej!
Det er simpelt hen ikke korrekt:Har fornylig stået og gloet på en m61-ovenikøbet med en Samsung Præsentations-dvd kørende,og ved PANORERINGER er det ganske enkelt forfærdeligt.Kunne aldrig selv finde på at købe det(jeg er ikke den eneste der har den opfattelse-der er flere herinde som har leveret det tilbage af samme årsag)
Og dette med:"bare det er mærkevare,så er det o.k"-kan heller ikke være mere forkert(prøv at kaste et blik på de billigste Philips modeller!!!)
De er ganske enkelt for ringe.
|
Johnny37
Bruger
Oprettet: 25-Maj-2005
Point: 185
|
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 09:28 |
Irev,
Jeg har oplevet det samme som dig :-( Samsung og JVC 40"lcd har jeg haft den oplevelse med, når man ser en fodbold kamp.
Så jeg har selv købt Samsung plasma og det virker perfekt
|
Passer
Junior bruger
Oprettet: 16-April-2006
Point: 39
|
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 09:28 |
Helt enig i kritikken. Både plasmaskærme og lcd'ere er stadig ikke gode nok til at vise for ekspempel fodbold. Har set en kamp på Pioneers topmodel til 28.000 - og jeg var skuffet...
Redigeret af Passer - 22-Juni-2006 kl. 09:28
|
Datamax
Super bruger
Oprettet: 04-April-2006
Point: 402
|
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 10:07 |
Ja! nu er muligheden der jo, kom ud i butikerne og se selv efter, det må da være det eneste rigtige "at give dig selv dit svar" under vm i fodbold"
ellers sjovt nok, den ene "VIRKER PERFEKT" den anden "IKKE GODE NOK" men de skal jo ikke kikke på dit tv de næste 5 år "men det skal DU"
MVH
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
|
ZackGem
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 842
|
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 11:25 |
Passer skrev:
Helt enig i kritikken. Både plasmaskærme og lcd'ere er stadig ikke gode nok til at vise for ekspempel fodbold. Har set en kamp på Pioneers topmodel til 28.000 - og jeg var skuffet... |
Jeg ved ikke hvilken tosse der har mishandlet det TV, eller hvad de har gjort ved det. Men det er ikke et gennerelt billede på plasma. Ikke i den bedre ende i hvert fald.
Umidelbart har jeg selv været meget efter LCDerne, og har bla selv smidt førnævnte M61 retur, til fordel for en plasma. Jeg så dog en FujitsuSiemens for nogle dage siden, har ikke hørt om den før, og kan ikke lige huske modellen. Men deres nyeste 40" LCD. Den så faktisk ganske fin ud. Umidelbart på højde med de bedre Plasma fra Panasonic og Pioneer. Dog stadig med et lille minus i farverne, som altså stadig så lidt "kunstige" ud.
|
Thorvald
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
|
Sendt: 23-Juni-2006 kl. 07:14 |
JVC LT-37M60, der er et 37" LCD har ingen problemer med sport og andre udsendelser/film med hurtige bevægelser osv. Tæller "2 fast 2 furious" f.eks.? Den står flot på dette fjernsyn!
|
Med de venligste hilsener
Thorvald.
|