recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LCD til <12000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLCD til <12000

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
van the man Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Januar-2007
Status: Offline
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2007 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Hej "cnn3".

Jeg vil ikke påvise noget som helst, for jeg vil ikke afgøre hvilket teknologi der er bedst.
Jeg ser og prøver produkterne og beslutter ud fra det hvad jeg vil have.
Og stadig synes ikke jeg ikke at kunne genkende ret mange af de "roser" Plasma får her i forummet... og ihvertfald slet ikke nok, vejet op imod ulemperne/fejlene, til at jeg selv på nuværende ville "sadle om".

godt for dig mester

panasonic TH-42"px80
sagem81 hdbox canaldigital.
rotel ra 985 bx.
marantz cd 63 ki signature.
Sony RDR-HX750B
avance dana
Til top
H_Madsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 17:14

Hej allesammen..

Tak for jeres til tider store entuiasme   i diskussionen mht. om jeg skulle vælge plasma eller lcd. JEg har nu bestemt mig til havd det skal være for et..

Tadaaaaa....    

Det bliver et SHARP LC-37RA1E. ved dog ikke om jeg vil vælge den model med den digitale tuner (LC-37RD1E) eller om det er spild endnu (har TDC kabeltv)

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 17:56

Jeg har altid syntes,at vi kommer tættest på svaret v at høre en professionel, - der af gode grunde har et noget bredere indsigt i teknologierne end os, der ytrer os udfra vores første fladskærm eller fra forumindlæg ?

Her citerer jeg så OttoTC fra et indlæg  i nov på HiFi4all, hvor han bliver spurgt om han stadig mener,at plasma er bedst.:

"100% - hvorfor skulle jeg ikke gøre det? Plasma er ikke _konsekvent_ bedre end LCD, og det har jeg aldrig påstået - det er bare i mine øjne bedre på de mest væsentlige punkter, og derfor samlet set dét jeg vil anbefale. Men der ER fordele ved LCD - de fleste af dem har bare ikke noget med decideret billedkvalitet at gøre."

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af H_Madsen H_Madsen skrev:

Hej allesammen..
Tak for jeres til tider store entuiasme   i diskussionen mht. om jeg skulle vælge plasma eller lcd. JEg har nu bestemt mig til havd det skal være for et..

Tadaaaaa....    

Det bliver et SHARP LC-37RA1E. ved dog ikke om jeg vil vælge den model med den digitale tuner (LC-37RD1E) eller om det er spild endnu (har TDC kabeltv)

He he..  Og velbekomme dig da.

Og så stort tillykke med det, når det engang dukker op.

Men, når du får dit signal leveret via kabel-TV, så har du INTET at bruge en "Digital-tuner" til.
Så hvis dit nye TV er billigere uden den, og du ikke har planer om at flytte til hus med egen antenne, så spar de penge... Digi-tuneren er ihvertfald ikke på nuværende, og sikkert heller i fremtiden noget som helst værd, når man har kabel-TV. Den kan nemlig alligevel ikke bruges der.

Over TDC Kabel-TV kræves der istedet en: "Selector", hvis man vil se digitalt TV.

Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
H_Madsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2007
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2007 kl. 13:47
ja, det er rigtigt jeg ikke umiddelbart har noget at bruge min dvb-t tuner til, men snakkede med en tdcmand der sagde at havde man tvb-c tuner i sit tv så kunne man undgå selectoren og "bare" sætte kortet direkte ind i fjernsynet..
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2007 kl. 13:57

Oprindeligt skrevet af H_Madsen H_Madsen skrev:

ja, det er rigtigt jeg ikke umiddelbart har noget at bruge min dvb-t tuner til, men snakkede med en tdcmand der sagde at havde man tvb-c tuner i sit tv så kunne man undgå selectoren og "bare" sætte kortet direkte ind i fjernsynet..

Ja men du har bare ikke dvb-c tuner i dit tv - du har dvb-t tuner og den kan ikke bruges til kabel-tv.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu