recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LCD TV 10-15k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLCD TV 10-15k

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Kristianha Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Juli-2007
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: LCD TV 10-15k
    Sendt: 13-Juli-2007 kl. 17:34

Hejsa..

ville høre hvad folk herinde kunne anbefale når vi snakker LCD tv i 10-15k klassen..

Jeg står og skal bruge et nyt TV som skal benyttes til DVD, PS3 og normalt tv.. derudover må rammen på tv'et gerne være blank sort.. men kvaliteten er 1. prioritet..

håber i kan hjælpe :)

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2007 kl. 17:48

Hej kristianha , rigtig velkommen til

Jamen du skal da have et PANASONIC plasma.......

Tja , hvis du insisterer på at det skal være et LCD , jamen så kunne et SONY 40D3000 være et godt bud...

Men til den pris og til det du skal bruge det til vil jeg anbefale dig et PANASONIC 42PX70 eller 42PX700 PLASMA....Her får du den bedste kvalitet for dine penge og en blank sort kant

Så du må ud og se dig lidt omkring.......

god jagt

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2007 kl. 17:49

For 10.000,- får du et 42" Plasma der billedmæssigt er bedre end noget LCD du kan købe.

For 16.000,- får du et 50" Plasma der billedmæssigt er bedre end noget LCD du kan købe.

Og så har de ovenikøbet sort kabinet og blank sort ramme 

Så hvis kvaliteten er 1. prioritet, er dette anbefalingen.

Skal det være LCD ??

PS: ja - så hoppede hopgreve lige ind før jeg fik skrevet færdigt - men essensen er den samme

Redigeret af spawn - 13-Juli-2007 kl. 17:50
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2007 kl. 18:29

tak for de gode svar men ja, jeg insisterer på at det skal være LCD.. og det er mest pga. min PS3... har set billeder og forhørt mig om plasma og PS3 går hånd i hånd.. men det er desværre ikke tilfældet, da man får et meget forvrænget billede.... så det er mest derfor...

har set lidt på det her og det virker okay til prisen...

http://www.hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=380553

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2007 kl. 19:07

Hej

Hmmmm  , ( da man får et meget forvrænget billede ) Kan du ikke forklare lidt nærmere...

Det er da også helt ok at du insisterer på et LCD , hvis du bruger PS3 til at spille på  , der skal nok være andre som kan anbefale nogle LCD til dig , jeg synes dog at SONY D3000 viser et ok billede , du kan evt søge eller lave en ny tråd om det SAMSUNG du har kigget på

Lad os endelig høre hvad du vælger og hvordan det står

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12465
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2007 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Kristianha Kristianha skrev:

tak for de gode svar men ja, jeg insisterer på at det skal være LCD.. og det er mest pga. min PS3... har set billeder og forhørt mig om plasma og PS3 går hånd i hånd.. men det er desværre ikke tilfældet, da man får et meget forvrænget billede.... så det er mest derfor...

Et forvrænget billede!? Hvad skal det betyde? Det er godt nok noget vrøvl. Jeg beklager det skal formuleres så skarpt, men magen til misforståelse skal man da lede længe efter. Jeg gad godt vide, hvad du bygger din formodning på.
Til top
NIKKO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Oktober-2004
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2007 kl. 20:50

Jeg synes, at det er lidt træls herinde - at OP skal angribes for at vælge LCD. Det er jo ikke plasma der sprørges om.

Styr lige fanatismen en smule........

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2007 kl. 20:51

well egentlig er jeg ikke ude på et diskutere med jer herinde... jeg baserer det jeg skriver på det jeg har set... har set PS3 testet på et par forskellige TV og det viser sig at der er en tendens til at den strækker billedet på en måde så det ikke bliver optimalt.. yderligere spurgte jeg så en nede i Hifiklubben der sagde at det ikke bliver optimalt når man bruger plasma og PS3.. så jeg går bare den sikre vej og køber LDC :)

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2007 kl. 20:52

Sikke dog noget sludder. Jeg spiller PS3 og Xbox 360 på mit, og det står ganske skarpt. Indstillingerne på tv'et du har set på, må havde været helt ude i hampen.
Hvem har du forhørt dig hos ??
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12465
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2007 kl. 20:54

well egentlig er jeg ikke ude på et diskutere med jer herinde... jeg baserer det jeg skriver på det jeg har set... har set PS3 testet på et par forskellige TV og det viser sig at der er en tendens til at den strækker billedet på en måde så det ikke bliver optimalt.. yderligere spurgte jeg så en nede i Hifiklubben der sagde at det ikke bliver optimalt når man bruger plasma og PS3.. så jeg går bare den sikre vej og køber LDC :)

Strækker billedet? Så har det været indstillet forkert.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2007 kl. 20:58

hmmm det er muligt.. :P har desværre ikke så meget forstand på det selv... derfor syns jeg det er lidt svært at begå sig når jeg får forskellige svar hver gang jeg forhører mig hos 1 ny person/butik eller what so ever..

Men jeg må jo finde ud af hvem jeg skal stole på.. tror bare jeg køber et tv hvor jeg selv kan se at billedet ser godt ud :)

men lidt råd ville nu være rart

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2007 kl. 21:00
Hvor stort et TV er du egentligt ude efter ?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu