|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12465 |
![]() |
|
Det er også det eneste rigtige. Husk at bedømme billedet med både normale TV signaler og DVD. Begge dele skal kunne gengives godt, ellers er der ikke tale om et godt TV. |
||
![]() |
||
Kristianha ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
mellem 37 og 40" LCD tv... i 10-15k klassen :) helst med en blank sort ramme...
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Med sort ramme findes der både nogle modeller fra Samsung og Philips. |
||
![]() |
||
Kristianha ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Jeg takker og cheakker :)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
|
Kristianha: Det kan være du skal prøve at se de modeller der bliver foreslået herinde (både LCD og PDP) testet med en PS3 i en forretning. Så kan du jo ud fra den betragtning du laver der foretage dit valg Det kan jo have været inferiøre plasma modeller du har testet PS3 på, hvorfor dit billede af plasma sammen med PS3 kan være blevet forvrænget. Men skal det være LCD hvor det primære er PS3'en (hvor der også skal ses TV på), har jeg set (uden selv at have testet modellerne) at Samsungs M87 serie og Sharps DX1E serie er anbefalet flere steder. |
||
![]() |
||
asbjoerna ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Hvis det skal være LCD, kan jeg varmt anbefale ét i Sonys D3000-serie.
Har selv et KDL-46D3000 (som pt står i en ca. 15k i div. netbutikker - http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=386793). Det har et fantastisk billede, også ved almindelig TV-kigning. Oplever heller ikke problemer ved hurtige bevægelser i billedet.
Derudover undgår du reflektionerne, som efter min mening er et stort minus ved plasmaerne (at man så på plasmaskærmene desuden vælger at sætte en kant på der reflekterer ENDNU mere er lidt af et mysterium, men nuvel :) ).
Hvis du kan leve uden blank sort kant - hvilket jeg synes der er gode grunde til at gøre - , vil jeg anbefale KDL-40D3000, som kan fås ned til ca. 11k -http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=386633 - Asbjørn Redigeret af asbjoerna - 14-Juli-2007 kl. 18:33 |
||
![]() |
||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
|
Hvis det ikke skal være Sony har Samsung også en god model deres m-serie som kan fås i din prisramme.Feks le 40m87 til ca 13.000.
|
||
Med venlig Hilsen
Johnny |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |