|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
BilligGPS.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej Kallek,
Du kan finde en test her http://www.testticker.de/tests/peripherie/article20060224018 .aspx På tysk ! Hilsen Henrik
|
|
http://www.BilligGPS.dk
Danmarks største udvalg i navigationsudstyr |
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Tak hvad jeg sådan lige kunne hakke mig igenem på tysk,så er det da ikke helt tosset ? men måske en der vil komme med en bedre vudering. kallek |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
http://world.altavista.com/babelfish/tr Her kan du oversætte hjemmesider til engelsk fra diverse sprog. Så er vi da fri for al det tysker-fis |
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Hej derude
Er der nogen der har købt et og evt. kunne sige lidt om hvordan det er. |
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
|
Hund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Jeg købte faktisk et, men har også leveret det tilbage.......ud fra devisen, at det værste der kunne ske, var at jeg skulle bruge ½ time på pakke det ned, og køre op til Aldi igen. Der var sådan set ikke noget i vejen med TV'et. Det har masser af fine funktioner f.eks. DVD film var glimrende at se på det. Almindeligt TV-kiggeri var egentlig også acceptabelt, bortset fra fodboldkampe. Og da jeg ret tosset med fodbold, kunne jeg ikke leve med dette. Jeg så tysk pokal mellem St. Pauli-Bayern München, og hverken på ARD eller Viasat Sport, var kvaliteten noget at prale af. Om det så dels skyldes dårlig kvalitet fra tv-stationerne, kan jeg ikke gennemskue. Jeg oplevede nemlig, at ishockey-finalen på Zulu var betydelig bedre end de omtalte fodboldkampe. Men ganske almindelig TV-kiggeri var faktisk ganske OK. Jeg har nu besluttet at kigge lidt på plasma TV i stedet, da jeg har snuset mig frem til, at disse skulle være væsentlig bedre til fodbold (sport i almindelighed). Det skal lige siges, at jeg ikke har tænkt mig at ofre mere end højst 10-11.000, og har derfor kastet blikket efter LG 42PM1MA (som jeg har lavet et indlæg om andetsteds). |
|
![]() |
|
hors ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-April-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Jeg købte Aldi Medion apparatet af ren nysgerrighed før påske og har efter planen leveret det tilbage idag da jeg vil vente på et TV med indbygget DVB-T tuner. (Håber at Samsung LE32-R74BD snart bliver tilgængelig) TV'et er absolut OK, det er det bedste billige LCD apparat jeg har set til dato, billed kvaliteten er fin (meget bedre end feks Samsung LE32R51)men kræver et ordentlig signal, Text-TV delen er hurtig og kan tilpasses i størrelse på TV billedet. Lyden er ligeledes OK. |
|
![]() |
|
kasperkopping ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Til "hund": Akkurat af samme årsag har jeg valgt plasma. Jeg er fodboldfreak og jeg har oplevet på adskillige LCD-skærme, selv på svigerfars ellers gode Sony LCD 42" til 30 kilo, at skærmene har svært ved at følge med de hurtige bevægelser i sport, især fodbold. Der er små skygger efter spillerne når de løber og det hele bliver i mine øjne lidt uskarpt. Der skal nok være LCD-skærme der sagtens kan følge med, men som sagt har jeg aldrig oplevet dette problem på plasmaskærme og derfor valgte jeg dét. Andre der har negative oplevelser med fodboldkigning på LCD?
|
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
Næh tværtimod, jeg har et JVC LT-37M60 og der er ikke skyggen af skygger Michael |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Yep har en del skygger på mit LCD, men det er også en 25ms skærm. |
|
![]() |
|
Hund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Det JVC er også ca. 3 gange så dyrt som Medion'et
![]() |
|
![]() |
|
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
Nu for 4999 i Aldi, annonce i Søndagsavisen. Er det nogen der bruger denne endnu? Hvordan er den? Leif |
|
![]() |
|
JoLa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Tja jeg så et hos Merlin og det stod betydeligt bedre end nogle af de andre LCD tv fra Fujitsu og Phillips, men det var så lige hvad man kunne se, ved ikke hvor meget det tæller. Der er jo ikke megen pralefaktor i ting købt i Aldi, hvis de begyndte at sælge dem i HI-FI klubben ville det nok få en anden status som det fx. skete for Loewe TV som oprindeligt var et lavstatus mærke fra Bilka. Det er jo forøvrigt også værd at bemærke at man kan få både et JVC og et Phillips 32" hos EL Giganten for 7999 så til den oprindelige pris er det vel ikke specielt meget billigere, ser at AMITECH har et 32" til 7999 hos Bilka i denne uge, så der i den pris er der jo stort udvalg. Men er man fanatiker med billedkvalitet og specs, så er det nok noget andet man går efter. Men hvorfor også give en masse penge for en teknologi som er død, alle de artikler jeg har læst om emnet indikerer at der kommer noget helt andet i løbet af et par år. En af ulemperne ved LCD skærmen er bl.a. at den kun lave ca. halvdelen af de farver et crt tv kan, så jeg tror at der kommer noget andet og bedre, SED måske, det lyder som en lovende teknologi.
Redigeret af JoLa - 06-August-2006 kl. 10:34 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |