|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() Sendt: 13-Juni-2010 kl. 11:47 |
BeoVision TV, vil jeg meget gerne høre fra dig. Fabrikat og version. _____________________________________________________
|
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jeg ved fra mit tidligere Philips CRT TV, at det havde phono udgang, hvor volumen blev styret af fj.btj. Men om det så gælder deres LCD'er aner jeg ikke. men det var måske værd at undersøge.
Philips var dengang speciel og foran de andre i nytænkning. Redigeret af Kampus - 13-Juni-2010 kl. 12:00 |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() |
Mine SONY "W'ere" har phono udgang som man kan regulere fra fjernbetjeningen.
carsten
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
W-hvad?
Så vidt jeg kan se, har vores 40W4000 kun en linie-udgang. |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() |
Allan
32 W 4000 som jeg har i min kolonihave har phono udgange (rød-hvid left - right) som sidder lige over hdmi 1.Du skal sætte den i menuen til "højtaler er audio system" så kan du regule lyden via fjernbetjeningen.Du skal blot bruge et alm.phono kabel mellem fjernsyn og anlæg som du sætter i f.eks.AUX eller TV eller hvad der nu står på din forstærker.Det er det samme på mine W 5500 som også kører over mine anlæg.Enkel V serien er det samme men jeg ved ikke med de nye modeller men det vil jeg da sandelig håbe at de ikke har lavet om på.
carsten
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
OK. Det var jeg ikke klar over.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok.
Prøv det og du får en fed lyd ud af dit 40 W 4000 der er nemlig rigtig god lyd i de SONY skærme
![]() carsten
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er ikke så aktuelt for mig. Jeg har for længst lukket for de indbyggede højttalere og bruger kun surround-anlægget.
Men jeg har bekendte, som ønsker en nem løsning med eksterne højttalere, og her vil det være perfekt. |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen så har du jo løsningen her
![]() carsten
|
|
![]() |
|
![]() |
Peter Pan
Måske det vil glæde dit gamle B&O hjerte at høre at for at få ordenlig lyd ud af sådan en fladskærm anno 2009 bruger jeg en BEOMASTER 1400 som forstærker til mit 32 W 5500 og det lyder rigtig godt.
Phono kabel til adaptor - hun phono - 5 polet DIN - ind i tape indgangen.
carsten
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Jeg vil lave en liste på denne tråd. ___________________________________________________________ Redigeret af Peter Pan - 18-Juni-2010 kl. 04:01 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |