recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LCD TV med DVD afspiller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLCD TV med DVD afspiller?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
chimbrown Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: LCD TV med DVD afspiller?
    Sendt: 26-Januar-2010 kl. 21:31
Hej alle,

Når man nu er lidt teknik nørden i familien, så er man jo den som får spørgsmålene. Min kære mor vil gerne have et 19"-22" LCD TV til sommerhytten. Det skal have DVB-T og DVD indbygget.

Jeg har siddet og kigget på alt fra Sony, Thomson til Prosonic. Og damn de har jo de specs man søger, men hvad med kvaliteten. Jeg orker ikke at rende rundt i alle mulige butikker og se på skod signal fordi de skal promovere nogle tv frem for andre.

Er der nogle som kan komme med nogle erfaringer på hvilket type tv man skal købe?

På forhånd tak
Mvh Kim Bruun
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 08:26
Hej Chimbrown...

Hvor vigtigt er det for dig at den har dvb-t, fordi hvis det ikke betyder noget nævneværdigt så har Harald Nyborg faktisk et 19" Denver med indbygget dvd som jeg egentlig synes leverer godt til prise.... 1295 kr.!!!!
Til top
chimbrown Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 11:44
Well, det er sagen at nuværende fjernsyn kører med stue antenne og jeg tænker mht det nye signal skal jeg monterer en digital antenne alligevel. Så skal man vel have DVB-T i sit fjernsyn for at se HD kanaler osv.?
Mvh Kim Bruun
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu