|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Se her - det ene lcd planets er under tvangsopløsning:
http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.asp x?findsimilar=30587030®typ=CVR og her er lidt vejledning: http://www.forbrug.dk/raad/naardukoeber/konkurs0/ |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
sahara ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
sahara ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Hej KB, tak for din information, jeg vil gå videre med min sag i morgen. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Ja, jeg synes det ser ud som om der er noget galt.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
ojr5896 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
|
Det er desværre ikke de sidste der må bukke under, der kommer flere, mange flere, så derfor er mit råd - køb dine ting hos en der ikke parallelimporterer - så har du i det mindste fortsat din reklamationsret hos den Danske officielle importør/distributør hvis det firma du har købt varen hos lukker og slukker.
|
||
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D |
||
![]() |
||
ojr5896 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
|
Dit anlæg må være på et værksted - Prøv at kontakte nogle af de store værksteder - Infocare eller Elektronik Centret ellers prøv at kontakte Philips Danmark - Det kan være de kan hjælpe med hvilket værksted - LCD Planet benyttede - det er ikke sikkert de ved det, men prøv. Men det er ret dårligt af et firma ikke at kontakte dig, og oplyse dig om hvad du skal gøre i den situation. |
||
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
det er jo dit tv så hvis ikke det kan findes må du vel melde det stjålet hos politiet, så må de efterforske (hvis ikke de afspadserer eller holder ferie |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej alle, tak for de gode råd. Det drejer sig ikke om et fjernsyn men en soundbox fra Philips. jeg har nu kontaktet forbrugerrådet hvor man oplyser at LCD planet ikke er gået konkurs, men er ved at reorganisere partnerskabet. Samtidig er deres e-mærkning ikke taget fra dem, men stillet i bero. de har lovet at tage sig af min sag, så I får besked senere. Hilsen Poul |
||
![]() |
||
dantams ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Hej Poul
Prøv at se her http://www.flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull&id=1203932445
Måske det kan hjælpe dig med at finde din soundbox igen, hvis ikke du i mellemtiden har fået den tilbage igen. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |