|
Ældre Canon E200 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Joshva ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2012 kl. 21:24 |
Hejsa
Jeg har et ældre Canon E200 som jeg købte i 1993. Det er med video 8 bånd til. Jeg har optaget 12-14 bånd og ville nu begynde at overføre dem til en dvd men nu virker mit kamera ikke. Det er blevet undersøgt og kan ikke laves. Så derfor denne tråd. De bånd jeg har optaget i tidernes morgen er optaget i Long Play så derfor har jeg brug for et andet kamera som kan afspille bånd i Long play men jeg har fået oplyst at der er forekllige udgaver af Long Play afhængig af hvilken producent der har lavet kameraet. Nogen kører med 1/4 del og andre med 1/8 hastighed. Man blev åbenbart aldrig enig om en standard Kan jeg bruge et andet kamera fra Canon eller kender I til andre mærker som kan kører med Canons spec. Nummer et ville være hvis en havde sådan en gammel svend til salg men det er ikke sikkert. Joshva |
|
![]() |
|
jensen59 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2012 Sted: 6430 Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg sidder lige og rydder op på mit kontor, det trænger, så finder jeg et gammet Canon E200 som jeg erindrer jeg har brugt før jeg blev digitaliseret. Har du fået fat et et kamera? Jensen59
|
|
![]() |
|
Joshva ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Jeg fik fat i en men den er beskidt på afspiller hovedet så hvsi du har en du vil af med vil jeg meget gerne aftage den. Hvad skal du have for den? Jeg kan se du kommer fra det sydlige DK. Kommer du evt forbi Kolding området ellers kan du evt sende den? MVH Dennis |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |