|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||||||
Du kan undgå "nitter" ved at checke anmeldelser af blu-ray film, på f.eks. denne side: http://bluray.highdefdigest.com/reviews.html Hvis du checker Predator, kan du se at der er problemer med billedkvaliteten. |
|||||||
![]() |
|||||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
||||||
TDK er overhovedet ikke nogen referenceudgivelse. Alle scener der ikke er IMAX er plagede af DNR og Edge Enhancement, hvilket samlet set gør det til en skuffende udgivelse i forhold til hvad man kunne forvente, efter f.eks. at have set Batman Begins.
Der står 1080p på æsken, og det er også første gang jeg hører nogen påstå, at den er interlaced.
Så slem er den heller ikke. Årsagen til Predators mangler er nok en blanding af en halvdårligt udført udgivelse, og dårligt materiale brugt hertil. Ikke alle film er optaget på lige god film, og nogle bliver også bevaret bedre end andre. Redigeret af Naiera - 22-Januar-2009 kl. 11:21 |
|||||||
![]() |
|||||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
||||||
Min er i 1080p og den er ganske skarp i billedet. Dog er filmen grynet, men det er jo sådan den er lavet, og sådan skal den være. |
|||||||
![]() |
|||||||
Cookimonster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2008 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
||||||
Får en "Application error (Rails)" fejl, men forsøger siden igen senere
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cookimonster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2008 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
||||||
Jeg referede også blot til at dette er min reference-titel, måske skulle jeg blot kalde det sammenlignings Bluray. Men kan være jeg skal "Batman Begins" på bluray snarest
Jeg kunne ikke lige finde noget på æsken (som er lånt) og 1080i mener jeg blot at der står på mit fjernsyn når den popper op. Så der har jeg nok været for hurtigt ude og skal eventuelt have kigget lidt på min indstilling af PS3. Og hvis den skal være lidt mere rå i looket, for at være autentisk, jamen så er det jo ikke en dårlig kvalitet. Den diskussion har der vist også været før med blandt andet "300"
Man bliver jo blot hurtigt forvent med en bestemt kvalitet, men jeg har jo ikke sammenlignet den med DVD og det burde man måske. Men jeg ville stadig være skuffet hvis jeg havde købt den. |
|||||||
![]() |
|||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||||||
Ved at kigge på dette site og scrolle ned til Tier O -blu- og Tier 1 -gold- http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=858316 Redigeret af Kampus - 22-Januar-2009 kl. 13:04 |
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |