|
Ældre JVC KD-A3 båndoptager. Stadig god? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Prasmus
Guld medlem Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Funktioner
Tak(0)
|
Meld lige om du får den købt eller ej.
Hvis ikke, har jeg måske noget du kan bruge, hvis du altså har mulighed for at komme forbi en adresse i Roskilde. Har en meget gammel (og på ingen måde high end, men det er da stereo :-)) Akai som du kan få. Har også en BASF som faktisk var rimelig god den gang jeg brugte den, den giver jeg dog ikke væk, men vi kunne nok fine en ok lav pris. Om de stadig virker ved jeg ikke med 100% sikkerhed da der ikke har været strøm på dem de sidste 20 år eller mere, men det kan jo testes. |
|
Prasmus
Guld medlem Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hov, fandt lige en som sælger en defekt optager magen til den Akai jeg gerne giver væk....
Link er kun indsat så man kan se hvad det er for en Akai..... https://www.dba.dk/baandoptager-akai-cs-34d/id-1044538942/ |
|
Woody81
Junior bruger Oprettet: 05-Oktober-2007 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prasmus: Tak for tilbuddet :) Men jeg kommer ikke lige på de kanter. Jeg bor på Als. Jeg vil se på den i morgen igen.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |