|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tomaszo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
![]() Sendt: 18-November-2005 kl. 18:24 |
Jeg søger dette tv, det er lidt dyrt øjeblikket syns jeg, nogen der ed hvor i dk det er billigst? Og har samsung garanti mod pixel fejl? Tror i prisen på det vil falde til januar?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej tomaszo Såvidt jeg kan se har Samsung garanti mod lysende pixels på deres 32" (og større) LCD skærme. Læs mere her. For priser se: http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=158310 Husk dog altid at spørge forhandlerne hvor de får varene fra. Det er nemlig sådan med parallel-import at der er begrænset garanti i Danmark, og det kan have betydning for bl.a pixelgaranti. Den slags bliver hele tiden billigere. Dog er der en kraftig efterspørgsel på Samsung lige nu, og det kan betyde noget for priserne. Populære modeller der bestilles nu, kan måske først leveres i januar. Så at satse på at købe det billigere i januar, kan betyde at du først får det endnu senere. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
![]() |
|
tomaszo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
![]() |
ok, til jer der har 61 modellen, kan man virkelig se 170 grader fra hver side?
|
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Jeg har den ikke, men har set den ved flere lejligheder nu. Den angives til 178 grader og det er naturligvis ikke fejlfrit fra de vinkler. Betragtningsvinklerne er dog tilsvarende til mange af de bedste Philips modeller, som bruger deres egne såkaldte S-IPS paneler, hvis du har set dem? Mere forståeligt, så vil jeg mene, at betragtningsvinklerne overhovedet ikke er et problem på 61 serien og de nye S-PVA paneler. De er virkelig gode, selv fra ekstreme vinkler, hvor man aldrig ville se Tv fra. Grunden finder du kort skitseret her: http://www.flatpanels.dk/efterpanel.php#8 Redigeret af rasmuslarsen |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
![]() |
Har spurgt og læst rund på forumet, men har ikke rigtig kunne finde svaret på mit spørgsmål, har været alt for forvirende, men hvor meget vil de hdtv signaler der kommer i DK være på? Ogvil i syns at dette samsung med lave opløsning er godt frektidssikret? Altså når jeg siger lave mener jeg i forhold til dem med højere opløsning... |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Når du ikke kan finde så meget om HDTV, så skyldes det at det endnu er i sin spæde barndom i Europa. Det er nemmere at svare på dit andet TV: Ja, det Samsung vil du have glæde af i rigtig mange år! /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |