|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() Sendt: 18-December-2010 kl. 23:37 |
Hjemmebiograf er nok så meget sagt, men nu fik jeg sat LED-bånd bag min Samsung skærm, det giver sgu en ok effekt. Jeg har sat dem ret langt inde, så selve diodebåndet ikke er synligt fra siden, ellers var det også alt for kraftigt - det trækker 15W, hvilket svarer til 120-130W i glødepærer. Ja og så sidder det selvfølgelig på en 230V udgang på revieveren, sådan så lyset tænder, når man tænder den ![]() Og konen synes det er ok, det er næsten det vigtigste ![]() ![]() http://snabelapunktumdk.dk/temp/Samsung_Ambilight_01.jpg http://snabelapunktumdk.dk/temp/Samsung_Ambilight_02.jpg Mvh Thomas H. |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jamen det ser jo nydeligt ud
![]() Men du har vel andet end bare et TV
![]() |
|
![]() |
|
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Det ser pænere ud end det jeg har, jeg burde få noget led bagved mit tv, jeg har en fin gammel lampe og det giver det "gule" skær så det kunne være fint med noget lidt mere "hvidt" lys :)
Mit tænder dog med remotecontrol, det har jeg til 4 forskellige lamper i lejligheden:) Hvad har du ellers spændt til dit tv? :)
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() |
Takker - det er 4400K
Jo jeg har da andet, men ikke med LED lys :o) Samsung BD-P3600, YouSee HD-box, en ældre Yamaha Reciever og nogle gamle Cerwin-Vega D9 :o) |
|
--
|
![]() |
|
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
![]() |
Hvad er det for noget LED-bånd du har brugt?
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.prolys.dk/led-band-vand-dagslys-hvid-5-meter-3528-smd.html |
|
--
|
![]() |
|
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Jeg har lavet et tilsvarende setup til min 46" med LED-lamper fra Ikea til 299,-
Der er de du har fundet, da vist langt at foretrække. Good for you.
Jeg har i øvrigt lavet en kontakt så jeg kan tænde/slukke dem helt separat. Jeg får kun tændt AV Recieveren når jeg ser film. Min erfaring er dog, at jeg heller ikke så tit husker, at få tændt led-lyset ;-) Jeg har også af og til mit tændt, som hyggebelysning i stuen, når fjernsynet ikke er tændt.
Mit lyser ikke så kraftigt som dit ser ud til at gøre. Dit ser dog også ganske kraftigt ud. En mellemting ville måske være passende. Man vænner sig nok til det man har. Bare det ikke virker "for lyst" for øjnene, når man ser en film i ellers dæmpet belysning. Dit råd om at sætte lamperne op, et godt stykke inde kan jeg kun tilslutte mig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |