|
LED eller plasma til ca. 7.000 kroner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juli-2012 kl. 17:41 |
Jeg skal finde et TV til min mor. Hun vil gerne
have i omegnen af 46-50". Om det er plasma eller LED er ikke decideret vigtigt.
Hun tænker dog over strømforbruget. TV'er skal hænge på væg overfor vindue, men
der kommer ikke direkte sollys ind. TV med genskin har ingen interesse.
Budgettet lyder som i overskrift på ca. 7.000 kroner. Det totale budget er på 8.000 kroner inkl. fragt, vægbeslag og flot kabelbakke, hvorfor prisen på de 7.000 kroner ikke skal overskrides ret meget. Det skal primært bruges til at se TV. Krav: 46-50" Smart-TV PVR (DVR) Wi-Fi eller mulighed via USB-dongle Jeg har selv kigget på følgende modeller: LG 50PM680T: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/50PM680T/lg-50 -full-hd-3d-smart-tv-50pm680t LG 47LW550W: https://webshop.coop.dk/vare/lg-47-led-tv-model-47lw550w/8808992174134 Hvad synes I, og hvilket vil I anbefale? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TV med genskin har ingen interesse.
så kan du lige så godt lade med at kigge på en skærm i 46-50 tommer så skal du kigge på en skærm har et mat lcd billede, ved ikke om phillips har nogen
med et dårligere billede som konsekvens, grunden til de fleste skærme i dag plasma og led har blanke skærme lg er ikke særlig gode i år, |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har set to forskellige LG 42" LED på det seneste, og der var ingen genskin af betydning i. Betyder det virkelig så meget at gå op til 46"? Når du siger LG ikke er gode i går, gælder det så alle modeller, både plasma og LED?
Hvilken af de to skærme jeg har linket til vurderes at være bedst? Plasmaen er jo sat 3.000 kr. ned.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |