|
Led lys bagpå LG OLED 65” |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Taaak😉
|
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
Hampenberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2017 Status: Offline Point: 69 |
Jeg forholder mig bare til hvad der står i det link til Philips Hue-strip, som blev postet - "Farve: Lysskifte i 16 mio farver - ikke hvidt lys"
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Det er første generation af Hue Strip. Der er kommet to nyere udgaver siden. Jeg forstår heller ikke hvorfor første generation stadig er i handelen, da den på alle måder er teknisk forældet i forhold til de nyere udgaver. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
Den nye hedder vist hue lightstrip plus |
|
![]() |
|
New Puma ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2017 Status: Offline Point: 22 |
Du kan samle flere skinner til en endeløs længde og med 90 grader vinkler og T stykker kan du dækket hele loftet i dit hjem med baner af med led lys
Jeg tror du skal gå ud og se tingene i dit lokale byggemarked Osram system bruges også som belysningen kommende fra undersiden af underskabene i store samtale køkkener på måske 10 meter som er mange gange større end den største fladskærm til hjemmebrug Redigeret af New Puma - 16-December-2017 kl. 21:59 |
|
![]() |
|
New Puma ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2017 Status: Offline Point: 22 |
Jeg har tidligere brugt Osram led og ja de kan selvfølgelig også lave hvidt og alle nuancer af dette kold / varm bare du kender RGB koden af dette så er mulighed jo næsten endeløse
|
|
![]() |
|
JKJe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
|
A.M. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
Jeg tror trådstarter søger en lidt mere elegant løsning med lysstrips. :) |
|
![]() |
|
JKJe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Ahh ja så
https://www.lampeguru.dk/lifx-z-lightstrip-starter-kit.html ![]() Redigeret af JKJe - 09-Januar-2018 kl. 14:56 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg tror trådstarter har købt og monteret dette led bånd. Kim kan du bekræfte dette, og fortælle om det virker?
https://detled.dk/rgb-og-farvede-led-band/1093-hilux-rgb-led-band-saet-12v-600lmm-5-meter.html |
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
Nææææ jeg købte en Led lyskæde med fjernbetjening fra Harald Nyborg. 5 meter 299kr. Hehe. Men da jeg ikke var klar over om mit panel sku skiftes , ja så købte jeg dette. Virker udemærket. Men på et tidspunkt køber jeg nok det du henviser til. Med hjørner der kan sættes på.
|
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
Harald Skralds prøvede jeg også - problemet var at den tændte, slukkede og skiftede farve når jeg brugte tvets remote. Derfor kom jeg frem til at det skulle være via wifi. Håber ikke du får det problem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |