|
LED pære til PH 5? |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det en Tænk test? |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har rigtig dårlige erfaringer med levetiden på Philips LED'er..
M.v.h. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Levetiden på LED'er er generelt ret lang. Desværre er levetiden på power elektronikken (PSU) ikke særlig lang i mange LED-pærer, og så kan det jo være ligemeget et de LED'er der sidder i pæren kan holde en evighed.
Redigeret af Axlon - 21-April-2016 kl. 12:33 |
|
Mvh Jesper
|
|
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
Netop! Jeg ved ikke hvad Kampus' mening er, med at henvise til en artikel, som ovenikøbet beskriver pærer til en specifik test, og derfor kan være udvalgte?
Min egen ikke-videnskabelige test siger: 3 ud af 5 Philips LED'er døde inden 2 år var gået. Det var 2 GU10'er (én blev pludselig helt rød i lyset, den anden døde), 1 E14 som bare døde. Jeg har stadig til gode, at den første OSRAM skal dø (alle GU10'er). Jeg har haft 1 IKEA som døde, ud af 10-11 LED'er. M.v.h. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Testen beskriver jo netop at "the bulb" pæren har lang levetid. Jeg har ikke haft Philips LED længe nok til at have praktisk erfaring. Men et problem kan være at pæren ikke kan komme af med varmen, så elektronikken svigter. I plejer jo ikke at "godkende" praktisk erfaring, så du har nok bare været uheldig. Så med mindre du kan påvise en videnskabelig test, der siger at Philips ikke dur, så vælger jeg at tro på at Philips er holdbart.
Redigeret af Kampus - 21-April-2016 kl. 17:13 |
|
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
Så du siger at jeg lyver? M.v.h. |
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hehe - det er jo faktisk præcis det der siges - men mon ikke det snarere er at man ikke tror på at Kampus ikke tror på at din oplevelse er repræsentativ i forhold til den faktiske kvalitet af de enkelte pærer... - og dér kan man jo tro på lige præcis hvad man har lyst til...
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Bob bob bob, jeg mener selvfølgelig jeg ikke tror på at Philips ikke holder
|
|
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
Du vender selvfølgelig tilbage med dine erfaringer, når den/de går, indenfor et par år.
M.v.h. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ork ja! Og du vender vel tilbage med en officiel undersøgelse der beviser dine erfaringer |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg vil hellere ønske at tro på at der er forskel på Philips Master og så det billige skrammel som Philips prøver at sælge for dyrt på et, allerede oversvømmet, marked.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |