recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LED TV med DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LED TV med DVD

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
JPS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Januar-2014
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JPS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LED TV med DVD
    Sendt: 04-Januar-2014 kl. 20:46
Hejsa
Jeg er på udkig efter et 26 - 28 tommer LED TV med indbygget DVD.

Er der nogen der ved om der findes nogen med en tynd ramme og i en fornuftig kvalitet?

Dem som jeg umiddelbart har kunne finde er Scansonic, Dantax, Finlux, Luxor, Prosonic og Medion, men det ser ud som om de kunne komme fra samme producent - kan det passe?
Og de er også med en tyk ramme - som om de er en generation bagefter.

Laver de kendte producenter ingen TV med DVD?

Er der nogen af jer der kender til kvaliteten på disse TV?
Findes der virkelig ikke noget i en lidt bedre kvalitet????

Ja jeg ved godt at jeg kan købe et TV uden dvd og så have dvd seperat, men det duer ikke i dette her tilfælde, da det er til en campingvogn og skal hænge i beslag og skal kunne flyttes mellem 2 forskellige beslag, og da er det for besværligt med en løs dvd og kabler m.m.

Håber der er nogen  her i forummet med nogle gode ideer Smile

MVH
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 21:21

Udvalget af det ønskede begrænser sig til de mindre og ikke så kendte fabrikater, så tag et af dem, eller køb seperate enheder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 21:22
Kan da fortælle vi havde et prosonic, med indbygget dvd, mage til lort skal man lede længe efter, prøv hellere at se om du kan finde en anden løsning, det er mit bud
Til top
JPS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JPS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 21:25
Jeg synes umiddelbart ikke at jeg har andre løsninger end et tv med indbygget dvd.
Er der nogle af de andre mærker der kan bruges?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 21:34
Dvd afspilleren holder ikke ret længe i nogen af dem, og så står du med udfordingen, nyt TV igen. Køb istedet et godt TV mærke og klæb en dvd afspiller bagpå. Mener harald nyborg har en til flad vægmontering.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 21:38

Ja, TVer med DVD er Lowend produkter.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 21:46
Det er kun de billige kinesiske TV der fås med DVD. Det er sandsynligvis den samme producent der klistrer forskellige navneskilte på. Det nærmeste du kommer en producent af kvalitets TV er nok Toshiba, men de får dem sandsynligvis produceret samme sted.

Indbygget DVD kan muligvis også findes i enkelte modeller fra de dyre mærker som B&O og Loewe.

Forvent at den indbyggede DVD går i stykker efter nogen tid!
Til top
JPS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JPS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 21:47
Det kunne måske være en løsning som Kampus kom med, men hvis man monterer dvd afspilleren bag på tv så vil det vel gå galt med modtagelse af signal fra fjernbetjrning til dvd.?

Er det DVD afspilleren der er problemet i de andre tv?
Er det også tilfældet med Medion of Finlux?
Til top
JPS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JPS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 21:50
Laver Toshiba tv med indbygget DVD?

Hvad med Dantax/Scansonic er det ikke en dansk producent - er det også dårlig kvalitet?
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 21:58
ja en skærm klistret til med en dvd bagpå ville jeg vælge, det er der mange som gør, så tror ikke de har problem med remoten osv.

Det var total penge ud af vinduet for os at investere i sådan et TV, vi prøvede enda flere gange, hvor skiven røg ned i fjernsynet. Har ikke bandet så meget over et TV hehe
Til top
JPS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JPS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 22:37
Laver Toshiba tv med indbygget DVD?
Hvad med Dantax/Scansonic er det ikke en dansk producent - er det også dårlig kvalitet?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 23:17
Oprindeligt skrevet af JPS JPS skrev:

Det er et dansk brand, de producerer næppe noget.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu