|
LED TV med DVD |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
JPS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2014 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2014 kl. 20:46 |
Hejsa
Jeg er på udkig efter et 26 - 28 tommer LED TV med indbygget DVD. Er der nogen der ved om der findes nogen med en tynd ramme og i en fornuftig kvalitet? Dem som jeg umiddelbart har kunne finde er Scansonic, Dantax, Finlux, Luxor, Prosonic og Medion, men det ser ud som om de kunne komme fra samme producent - kan det passe? Og de er også med en tyk ramme - som om de er en generation bagefter. Laver de kendte producenter ingen TV med DVD? Er der nogen af jer der kender til kvaliteten på disse TV? Findes der virkelig ikke noget i en lidt bedre kvalitet???? Ja jeg ved godt at jeg kan købe et TV uden dvd og så have dvd seperat, men det duer ikke i dette her tilfælde, da det er til en campingvogn og skal hænge i beslag og skal kunne flyttes mellem 2 forskellige beslag, og da er det for besværligt med en løs dvd og kabler m.m. Håber der er nogen her i forummet med nogle gode ideer ![]() MVH
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Udvalget af det ønskede begrænser sig til de mindre og ikke så kendte fabrikater, så tag et af dem, eller køb seperate enheder. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Kan da fortælle vi havde et prosonic, med indbygget dvd, mage til lort skal man lede længe efter, prøv hellere at se om du kan finde en anden løsning, det er mit bud
|
|
![]() |
|
Jeg synes umiddelbart ikke at jeg har andre løsninger end et tv med indbygget dvd.
Er der nogle af de andre mærker der kan bruges?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Dvd afspilleren holder ikke ret længe i nogen af dem, og så står du med udfordingen, nyt TV igen. Køb istedet et godt TV mærke og klæb en dvd afspiller bagpå. Mener harald nyborg har en til flad vægmontering.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, TVer med DVD er Lowend produkter. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Det er kun de billige kinesiske TV der fås med DVD. Det er sandsynligvis den samme producent der klistrer forskellige navneskilte på. Det nærmeste du kommer en producent af kvalitets TV er nok Toshiba, men de får dem sandsynligvis produceret samme sted.
Indbygget DVD kan muligvis også findes i enkelte modeller fra de dyre mærker som B&O og Loewe. Forvent at den indbyggede DVD går i stykker efter nogen tid!
|
|
![]() |
|
Det kunne måske være en løsning som Kampus kom med, men hvis man monterer dvd afspilleren bag på tv så vil det vel gå galt med modtagelse af signal fra fjernbetjrning til dvd.?
Er det DVD afspilleren der er problemet i de andre tv? Er det også tilfældet med Medion of Finlux?
|
|
![]() |
|
Laver Toshiba tv med indbygget DVD?
Hvad med Dantax/Scansonic er det ikke en dansk producent - er det også dårlig kvalitet?
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
ja en skærm klistret til med en dvd bagpå ville jeg vælge, det er der mange som gør, så tror ikke de har problem med remoten osv.
Det var total penge ud af vinduet for os at investere i sådan et TV, vi prøvede enda flere gange, hvor skiven røg ned i fjernsynet. Har ikke bandet så meget over et TV hehe
|
|
![]() |
|
Laver Toshiba tv med indbygget DVD?
Hvad med Dantax/Scansonic er det ikke en dansk producent - er det også dårlig kvalitet?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Det er et dansk brand, de producerer næppe noget. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |