recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Led tv - Sony, Panasonic, Samsung...eller??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Led tv - Sony, Panasonic, Samsung...eller??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 19:06
Tak for det Benny!
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-December-2005
Sted: Denmark
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baloo55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 09:42
Jeg har netop stået i samme situation. Jeg endte med at købe Sony efter at have gennemtravet nettet og læst anmeldelser. Jeg tog i den lokale Fona, så den og fik bestilt KDL-55HX855. De kører kampagne lige nu hvor du får 3D bluray afspiller med og den store nye 50 års jubilæums James Bond bluray boks med og så fik jeg tre par 3D briller til 600kr. Nu glæder jeg mig bare til næste uge hvor den forhåbentligt kommer.
Mvh.
Baloo55
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 08:19
Oprindeligt skrevet af baloo55 baloo55 skrev:

Jeg har netop stået i samme situation. Jeg endte med at købe Sony efter at have gennemtravet nettet og læst anmeldelser. Jeg tog i den lokale Fona, så den og fik bestilt KDL-55HX855. De kører kampagne lige nu hvor du får 3D bluray afspiller med og den store nye 50 års jubilæums James Bond bluray boks med og så fik jeg tre par 3D briller til 600kr. Nu glæder jeg mig bare til næste uge hvor den forhåbentligt kommer.

Har du fået dit tv, hvad syntes du om det?
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 09:02
Hvis du kan undvære 3D (og hvem kan ikke det Smile) så er der også Sharp 60" LE636 som får pæne anmeldelser på avforums (bla. best buy). Elgiganten har den pt. til lige under 10K
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 21:09
Jeg er 95% sikker på at jeg køber et Sony KDL-55HX855. Det har fået highly recommended på avforums. Jeg venter eller håber på et super tilbud så slår jeg til Smile. Jeg syntes Sony'en har et lækkert design. Det får ros for billedet, det skulle nærme sig de gode plasma skærme. Det skulle også have en god menu struktur.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu