|
Led tv - Sony, Panasonic, Samsung...eller?? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for det Benny!
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Jeg har netop stået i samme situation. Jeg endte med at købe Sony efter at have gennemtravet nettet og læst anmeldelser. Jeg tog i den lokale Fona, så den og fik bestilt KDL-55HX855. De kører kampagne lige nu hvor du får 3D bluray afspiller med og den store nye 50 års jubilæums James Bond bluray boks med og så fik jeg tre par 3D briller til 600kr. Nu glæder jeg mig bare til næste uge hvor den forhåbentligt kommer.
|
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Har du fået dit tv, hvad syntes du om det? |
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Hvis du kan undvære 3D (og hvem kan ikke det
![]() |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Jeg er 95% sikker på at jeg køber et Sony KDL-55HX855. Det har fået highly recommended på avforums. Jeg venter eller håber på et super tilbud så slår jeg til
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |