recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LED ure (MiniInTheBox.com)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LED ure (MiniInTheBox.com)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LED ure (MiniInTheBox.com)
    Sendt: 08-November-2012 kl. 13:50
Hej

Er det nogen der har erfaring med urene og handelserfaringer fra det firma hvis reklame ofte popper op her på recordere.dk (LED ure - MiniInTheBox.com)?
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af Tektronix Tektronix skrev:

Hej

Er det nogen der har erfaring med urene og handelserfaringer fra det firma hvis reklame ofte popper op her på recordere.dk (LED ure - MiniInTheBox.com)?
 
En simpel og hurtig google søgning giver lidt blandede resultater. Nogle er godt tilfredse; andre mener det er et svindel firma. Så vidt jeg kan se sender de fra Kina, så køber du for mere end 79,99 kr. er der risiko for at PostDK snupper pakken og det koster vel stadig ca. 165 kr. i gebyr + en regning på moms.
 
Siden minder en del om http://dx.com/ (dealextreme.com); både hvad angår udseende og udvalg. http://dx.com/ er også er baseret i Kina. Jeg har handlet der nogle gange uden problemer. De har vist fået noget levering fra UK; dog skulle udvalget være begrænset.
Til top
mrproper Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrproper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2012 kl. 14:33
Hej

Vi har lige bestillt derfra, 3 stks ure til max 79.-kr  ,så må vi jo se om pest DK ligger det sammen til en pakke og bonner os for det ,ang kvaliteten af urene kan jeg ikke sige noget om ,men mon ikke man får det man betaler for ,skal nok give en lille update når de er ankommet engang ,hvis de kommer.

Svindelfirma tror jeg ikke det er ,men og lave en reklamation overfor dem er nok lidt bøvlet,hvis de ikke skulle virke eller er i udu. 

/John
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2012 kl. 22:37
Lad endelig høre
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 22:10
ebay.de er fyldt med disse ure. Mange af dem sender fragtfrit.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
mrproper Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrproper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 13:05
Hej

Så kom der 2 af 3 ure som vi havde bestilt, ingen importafgift fra postdk af. De ser egentlig ret godt ud i forhold til de næsten ingenting koster.

Plastic er det jo men de virker,dog med 12 timers urværk i only. med brugsforviring på kinesisk Ouch

Egentlig godt tilfreds med dem. Ser ret cool ud også. Vi bestilte dem 27 November ,så det tog en måned før de dukkede op. Min datter skal nok blive glad for det ene ur da det er ret unikt og andre fra klassen nok ikke har sådan et ur.

/John
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 13:35
Det tror jeg gerne, selv børnehavebørn er kommet over 80'erne, hvor digitaluret hørte hjemme...
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 14:54
Ja det er lidt sjovt at modtage noget, og se hvad dælen får jeg for pengene, og man får ofte en del. Ofte giver man jo ikke mere for vare end hvad det batteri der sidder i koster i danmark. Har også nogle elektronik dimser liggende i posten et eller andet sted imellem kina og dk. Man skal passe på med varer i eks. flere stk. Jeg købte af 3 gange fra samme fabrik, så det skulle blive 3 pakker, de havde smidt dobbelt i den ene, jeg kunne være blevet takseret men de har ikke haft deres grådige hænder på pakken denne gang. Det er lidt resourcespild, jeg skal bruge 60 DC connectorer, og må bestille 3 x 20 pga. den der 80 kroners regel.
 
Buyincoins.com
 
MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu