|
Leder efter en bestemt tråd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cybersp@ce ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2013 kl. 23:03 |
Jeg leder efter tråden hvor der blev diskuteret at tv, m.m. gik i stykker lige efter de obligatoriske 2 års reklamationsret
Så kunne man ellers bare gå ud købe et nyt uanset førpris og forventet kvalitet om at kunne holde længere.
At industrien desideret spiller på at det kun har begrænset holdbarhed og ingen mulighed for reservedele.
- Nogen der kan huske tråden og har et link til den?
Redigeret af Cybersp@ce - 18-Januar-2013 kl. 23:06 |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener Otto oprettede den..
Booya.. where's my bounty? http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118514&KW=&title=levetid-p-elektronik
|
|
![]() |
|
Cybersp@ce ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super - Steve Jones og det var lige den jeg ledte efter.
Havde søgt på alt muligt andet end det og var ikke kommet på at den lige hed "Levetid på elektronik".
Redigeret af Cybersp@ce - 19-Januar-2013 kl. 18:31 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |