|
LED-strip kan ikke finde ud af vintertid? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6226 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-November-2023 kl. 07:27 |
Jeg har indstillet LED-strippen på bagsiden af min fladskærm til at tænde og slukke på bestemte tidspunkter
Men efter skift til vintertid virker det ikke Så jeg slettede tidsplanen og lavede en ny
Men det virker stadig ikke Hvad kan det være? LED-strippen er Wiz Jeg har lige søgt efter tidszone i appen, men jeg kan ikke finde det Det underlige er, at det ikke virker bare at få den til at tænde/slukke en time tidligere
Redigeret af jake51 - 01-November-2023 kl. 12:05 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4044 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har er det Wiz eller wiz v2 appen? Du bruger
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6226 |
Funktioner
Tak(0)
|
Wiz
Det ser lidt indviklet ud med at opgradere til v2 og vil ikke starte forfra (har to andre lys, som ikke er på timer)
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4044 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næ det er bare at installere den og logge på
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |